Avatar billede marz* Nybegynder
09. september 2002 - 14:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

købe cdr 900mb i dk?

er der nogen der ved hvor man kan få 900mb skiver henne i danmark ?? eller bare et sted man kan bruge visa....

m*
Avatar billede superfyr Nybegynder
09. september 2002 - 14:23 #1
du kan da bare købe en DVD CDR nede ved fona eller andre data/radion butikker!!
Avatar billede marz* Nybegynder
09. september 2002 - 14:29 #2
daahhh superfyr.. ;) det skal ikke være dvd... !! de er da osse på 4.5 gb eller sådan noget.. jeg snakker om ganske almindelige cdr'er
og så skal de være billige...
har set dem på en hollandsk side og en del andre udenlandske sider... til omkring 55euro, det er vel noget der ligner 440 kr. for 100 stk...
m*
Avatar billede cordack Nybegynder
09. september 2002 - 16:41 #3
www.edbpriser.dk - Tilbehør - CD Medier - Mr. Platinum

Der er nogle 90 min MrPlatinum
Avatar billede cordack Nybegynder
09. september 2002 - 16:44 #4
Avatar billede cordack Nybegynder
09. september 2002 - 16:59 #5
Her kan du bruge VISA: https://shop.disc4you.com/deutsch/docs/pi-619537458.htm

CD-R 90 Min/790 MB 16x, Neutral, 100 Stück iin Folie EUR 63,95

du kan oxo købe 99 min, hvis det har interesse:
CD-R 99 Min/850 MB 16x, Neutral, 100 Stück in Folie EUR 65,95
Avatar billede marz* Nybegynder
09. september 2002 - 17:47 #6
cordack :) tak... men homedata linker videre til billigmedien.de som har været nede i et stykke tid nu...

og de andre er ikke store nok.... det skal være 900mb :) men det kan godt være jeg bare skal opgive til de danska forhandlere har nosset sig sammen til at få dem... !

lader den lige stå lidt...

m*
Avatar billede cordack Nybegynder
09. september 2002 - 23:17 #7
hov der stod 900 mb, jeg fik det læst som 90 min :(

sorry...
Avatar billede cordack Nybegynder
09. september 2002 - 23:21 #8
forresten... du siger billigmedien.de er nede... deres hjemmeside virker da ihvertfald fint hos mig.
Avatar billede kenp Novice
15. september 2002 - 11:25 #9
Man kan højst får 790 mb ned på en disk, men så kræver det også at du bruger nero burning software, og har en brænder som kan "overbrænde", hvilken som kan det ved jeg dog ikke.

Bemærk følgende ved brug af 790 MB cd`er:

Du skal bruge Nero software og have en cd-brænder der kan overburne. Følgende vejledning skal være fuldt, ellers kan Nero ikke genkende dem som 790 MB cd`er.

Start Nero, vælg cd-rom(iso) -> multisession, No multisession -> Burn, Write Method, Disc-at-once. -> New. Vælg nu hvilke filer der skal brændes. Herefter trykker du på File -> Preferences -> Expert Features -> sæt flueben i Enable overburn -> Ændre cd længde til 90 min. -> ok

Nu er Nero klar til at brænde, den komme dog og spørger om du er sikker på at du vil Overburne, dette svare du ja til, og så er du igang..
læs mere her: http://www.pcfocus.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=1101

Ellers tror jeg at du skal i gang med at bruge DVD skiver
Avatar billede marz* Nybegynder
18. september 2002 - 22:16 #10
kenp > man kan nu godt få 900 mb cd'er... se mit link...

nå men jeg lukker.. har fundet nogle selv... tak for hjælpen
Avatar billede cordack Nybegynder
19. september 2002 - 11:56 #11
ok!
tak for point! (jeg ved ikke helt hvorfor jeg sku have dem).
hvor fandt du dem?