Avatar billede dr.jogge Nybegynder
09. september 2002 - 11:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

bundkort

jeg forstår det ikke jeg har købt et soltek bundkort hvor der meget gerne skulle medfølge en holder til en cpu køler altså den der skal sidde på bundkortet og hølde køleren socket 478
Avatar billede md_craig Nybegynder
09. september 2002 - 11:25 #1
øhhhh.... hvad skal eller kan man svare her...

hvordan blev dit bunkort leveret ??? i en kasse ??? hvis ja så kontakt forhandleren... og køb ASUS eller ABIT næste gang ;o)
Avatar billede dr.jogge Nybegynder
09. september 2002 - 11:28 #2
ja det har jeg prøvet men de siger bare ´´det kan jeg ikke forstår´´
Avatar billede peet-49 Novice
09. september 2002 - 11:29 #3
Holderen er en del af soklen til CPU, der er kun nogle tapper spændet skal sidde på.
Avatar billede dr.jogge Nybegynder
09. september 2002 - 11:29 #4
jeg skal bruge en forhandler der kan skaffe det evt. et link til hvor jeg kan skaffe den
Avatar billede dr.jogge Nybegynder
09. september 2002 - 11:31 #5
nej det er den sorte kvadrat der sidder om kring cpuén
Avatar billede md_craig Nybegynder
09. september 2002 - 11:40 #6
jeg er ikke sikker på at du kan købe det i Løs vægt...

men du har vel købt dit bundkort retail.... så det bliver leveret i en kasse... hvis du har det skal du prøve at inge til den forhandler du har købt det af og så give dem et møgfald... (medmindre de informere på deres side om at det ikke er med...)

hvor har du evt... købt dit bundkort...
og hvilker er det mere præsist ???
Avatar billede amd Nybegynder
09. september 2002 - 15:33 #7
Forstår ikke?
Er det sådan en stor ting der sidder rundt om soklen der ikke er der eller hva??
Ellers clipser man jo normalt køleren på siden af soklen hvor der er nogle små plastic dutter.
Avatar billede md_craig Nybegynder
09. september 2002 - 16:23 #8
amd >>> det er vist tydeligt at du ikke har set en P4 monteret endnu... ;o)

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264628059

her er et tilfældigt P4 bundkort, den sorte ting du kan se på bundkortet, det er et specielt køler sokel til de almindelig P4 kølere...

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264587935

og her er en hvr det ikke sidder på, men så ligger det i kassen istedet, man kan nemelig få kølere hvor man skal bruge de fire huller du kan se rundt om sklet til processoren...

håber du forstår nu ;o)
Avatar billede amd Nybegynder
09. september 2002 - 16:45 #9
Hehe, okay:)
Jeg har samlet massevis af AMD PCer, men indrømmer ærligt jeg har aldrig samlet eller haft en p4 PC skildt ad:o)
Avatar billede bongobride Nybegynder
11. oktober 2002 - 08:25 #10
æ
Avatar billede dr.jogge Nybegynder
11. oktober 2002 - 08:26 #11
æ