Avatar billede wackern Nybegynder
08. september 2002 - 19:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PopUp

Jeg efterLyser et PopUp Vindue, sådan skal det være "bygget":
- Et Link/Knap skal Åbne det
- Man SKAL kunne skrive noget text i det
- Helst let at "bruge"

Kan i Hitte U'a' det ?
Avatar billede keysersoze Guru
08. september 2002 - 20:26 #1
hvad mener du med "man skal kunne skrive noget tekst i det"?

som jeg ser det er det du mangler et ganske almindeligt popupvindue hvori der er et form-felt

er det korrekt?
Avatar billede and.vang Nybegynder
08. september 2002 - 21:18 #2
Hvis du vil have alle værktøjslinjer m.m. med kan du skrive det i html således:

<a href="Siden-der-skal-åbnes-i-popup'en.htm" target="blank">Dit link</a>

Det er attributten target med værdien blank, der får siden til at åbne i et nyt vindue.

Hvis du ikke vil have nogle værktøjslinjer, bliver du nødt til at bruge javascript, hvilket altså kræver lidt mere kode. I dit <a>-tag tilføjer du følgende attribut:

href="java script:newwin=window.open('dinside.htm','newwin','toolbar=0');"

Håber det er til at forstå!

/Anders
http://www.a-vang.dk
Avatar billede wackern Nybegynder
09. september 2002 - 18:37 #3
Keysersoze>>> Yep !!
Avatar billede wackern Nybegynder
09. september 2002 - 18:37 #4
And.vang >> Ikk til at forstå.. men Tak :)