Avatar billede pryds Nybegynder
08. september 2002 - 19:35 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Musikprogrammer til computeren

Hej

Jeg står lige og mangler et _freeware_ programmer til lave musik med (ikke midi). Det skal kunne mixe forskellige spor sammen.

Jeg søger programmer som DU har haft god personlig erfaring med, så smid nu ikke et link til google ;)

OS: Win2000

Håber nogen kan hjælpe...
Avatar billede initializing Nybegynder
08. september 2002 - 19:38 #1
Tror ikke at du finder sådanne programmer som freeware...
Avatar billede -simon- Nybegynder
08. september 2002 - 19:41 #2
Nope, det kan du ikke (tro mig, har søgt hele nettet i gennem) Det er kun trail-versions og demoer du kan downloade. Og i de versioner kan man sjældent gemme i
Avatar billede pryds Nybegynder
08. september 2002 - 19:51 #3
øv :(

Jeg lader den lige stå åben, man ved jo aldrig...
Avatar billede radiohead Nybegynder
08. september 2002 - 19:54 #4
Audacity kan optage flere "spor". Først indspilles eksempelvis guitar og derefter kan du synge på et andet spor.

ved ikke om det er det du mener
Avatar billede radiohead Nybegynder
08. september 2002 - 19:54 #5
Hvis du vil have noget proff, skal du invistere i VST CuBase
Avatar billede radiohead Nybegynder
08. september 2002 - 19:55 #7
Avatar billede pryds Nybegynder
08. september 2002 - 20:01 #8
brevkasserne> Du har god personlig erfaring med en del programmer hav'? ;)

radiohead> tak, jeg ser på det :)
Avatar billede pryds Nybegynder
08. september 2002 - 20:01 #9
hav'?=hva'?
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
08. september 2002 - 20:04 #10
Ups, fik ikke lige læst det med personlig erfaring!
Undskylder! :-)
Avatar billede pryds Nybegynder
08. september 2002 - 20:06 #11
brevkasserne> heh, det går nok ;)

radiohead> Audacity ser ud til at kunne havd jeg skal bruge, kommer du lige med et svar?
Avatar billede radiohead Nybegynder
08. september 2002 - 20:42 #12
.. her kommer det
Avatar billede radiohead Nybegynder
08. september 2002 - 20:44 #13
Det smarte ved audacity er, at det kan afspille et lydspor mens du recorder et andet.

Således at du kan høre musikken, mens du optager sangstemmen(melodien)