Avatar billede daewoo Nybegynder
08. september 2002 - 15:27 Der er 7 kommentarer

Medion surrounds sæt?

Jeg kan ikke finde noen som helst info om dette medion sæt (http://www.fredgaard.dk/produkter_vis.asp?id=383) hos fredgaard! Jeg har søgt i timevis, men der findes bare INGEN ting, så jeg ville blive meget glad vis der var noen af jer som vidste hvor man kunne finde nogle flere specs om anlæget? Jeg ahr godtnok kun 5 point tilbage, men håber stadig at i vil hjælpe....
Avatar billede hub Nybegynder
08. september 2002 - 15:33 #1
http://www.medionshop.de/?Article.Link=1146&Group.Link=133  godt nok uden surrondsættet, men mon ikke playeren er den samme? Bemærk, den er ikke kodefri.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
08. september 2002 - 15:34 #2
De har en masse af de der nede i min lokale Aldi, jeg kunne prøve at se om jeg kunne få nogle oplysninger om den.
Avatar billede daewoo Nybegynder
08. september 2002 - 15:35 #3
Fredgård skriver at den er koefri, i den "lille" tekst de har om den! Men jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange W forstærkeren var på osv... Og det kan jeg altså ikke finde på ovenstående..
Avatar billede daewoo Nybegynder
08. september 2002 - 15:37 #4
>>>ratzaiy, har de det anlæg jeg snakker om? eller noen tilsvarende?
Avatar billede hub Nybegynder
08. september 2002 - 15:39 #5
Føtex har vist også nogle. Kig i de forskellige lavprisbutikker, Aldi, Fakta osv. Fredgård er næsten altid dyrest.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
08. september 2002 - 15:40 #6
gå da ind i Fredgård og hør dem ad
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
08. september 2002 - 18:53 #7
Jeg er 90 % sikker på at det er det anlæg du snakker om