Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
08. september 2002 - 11:00 Der er 21 kommentarer

Adsl

Hvad for et firma skal man vælge????
når man vil have det bedste for det laveste:D
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. september 2002 - 11:02 #1
Drop en email, så skal jeg sende dig en oversigt, jeg selv har lavet. Men har du telefon samtidigt er TDC bredbånd billigst og de er stabile.

Har du mulighed for Oncable (via TDC hybrid) er det billigst.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. september 2002 - 11:09 #2
Peterpan10>> Så skal jeg straks finde et offentligt sted at dumpe filen..... ;-)
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
08. september 2002 - 11:12 #3
TkZ  for tippet jeg har ne´mlig været i tvivl om det kunne betale sig og have cybercity, men oncable vil de gamle ikke være med til så den er udelukket. Så det må blive TDC :-)
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
08. september 2002 - 11:13 #4
MIn MAil hvis du vil dumpe den der TkZ

Henrik-henrik@sol.dk

Meget opfindsomt ikke ;-P
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. september 2002 - 11:54 #5
Se her: http://www.friserverplads.dk/f1/adsl.html

Langt til højre på siden er der noget grafik.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. september 2002 - 11:57 #6
james_t_dk, i din opgørelse manger en Boomtown 512/512. Den har jeg selv, og den kan på det varmeste anbefales. Specielt når man også kigger på prisen. Oprettelse kr. 495,- og kr./md 475,-

http://boomtown.net/adsl/index.php
Avatar billede larz Nybegynder
08. september 2002 - 12:00 #7
Peterpan>> i dit TDC adsl abbonement betaler du jo også for dit Fastnet abbonement! så sådan som jeg regner det sammen koster et fastnet abo ved tdc 117kr. i måneden + CC adsl til 360kr. (den mindste)  det bliver 377kr.  2 kroner billiger i måneden ved CC end TDC (og med den service TDC har ved deres adsl, så er CC klart bedre)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. september 2002 - 12:04 #8
Nanoq>> Boomtown efter den prisliste der kommer til at koste: 592kr/måned, når telefon abbonemet er med regnet.

Alle priser er inclusive enten PSTN eller ISDN abbonement ved TDC derfor virker de umiddelbart høje.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. september 2002 - 12:04 #9
Er der forresten nogen der ved hvor man kan booste sin linie for en weekend (ud over at man vist kan ved cyber city?)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. september 2002 - 12:06 #10
Larz>> TDC har meget god service på deres ADSL, det virker upåklageligt.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. september 2002 - 12:08 #11
Der er altså også den mulighed der hedder Telia.
Det er mb. betaling men det bliver aldrig mere end 650kr/måned for en 2Mbit linie.

Se her om du kan få det: http://www.telia.dk/bvo/info/gen_info_bred.jsp.html?OID=Kan+jeg+f%e5+Telia+Bredb%e5nd+%40home&CID=-27464
Avatar billede larz Nybegynder
08. september 2002 - 12:11 #12
James_T_DK>> jeg kan så fortælle en helt anden historie, men den ville tage for langtid(men jeg ved at jeg ikke skal ha' adsl efter den måde TDC har behandlet en jeg kender).. nej så er CC i en klasse for sig!!  jeg har fået ødelagt 2 router pågrund af tordenvejr, jeg skulle ikke en gang ha' mit forsikringsselskab ind i det, fik bare en ny + at de ringede 2 gange og tjekkede at det hele virkede!!  og man kan vist booste ved TISCAL
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. september 2002 - 12:22 #13
Jeg ved det jo ikke, jeg har ikke haft behov for dem siden jeg bad dem sætte 4 dynamiske IP'er på min konto.

Anyway jeg kan godt lide at der kommer en samlet regning.
Avatar billede Noone Nybegynder
08. september 2002 - 13:08 #14
james_t_dk > Hvis du selv skal betale det hele er det praktisk, men hvis en skal betale ADSL og en anden skal betale TLF, så er det nemmere med to regninger ;)
Avatar billede octavia Nybegynder
08. september 2002 - 13:58 #15
Billigste ADSL ?
=Arrownet 149 kr/md for 512/256 flatrate.
Eneste betingelse. At du er medlem af en antenneforening. Opkobling sker
via kabelnettet. http://www.arrownet.dk/
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. september 2002 - 15:39 #16
chanoa>> Nu bor jeg ikke hjemme ved mine forældre, det er jeg vist for gammel til så jeg kan have det hele samlet et sted, men tingene er specificeret ud på regningen der er ikke et punkt der hedder abonnement, der er et punkt for hvert abonnement.