Avatar billede mobisend.dk Nybegynder
07. september 2002 - 20:57 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

fuck mit showview virker ik på min video.....

hvorfor kan jeg ik få min video som er en sony til at virke med showview....

den siger bare menu hele tiden...
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
07. september 2002 - 20:58 #1
det er da fordi du skal trykke på knappen menu/tv.
grunden er at du har sat den ind i showview funktionen og så kan du ikke komme ud af det igen. :) Det prøver mange i dag.

Prøv ad og se om det var fejlen, men det vil jeg 100 % tro...
Avatar billede mobisend.dk Nybegynder
07. september 2002 - 20:59 #2
Ja du har sku ret - kæft det var hurtigta t få svaret - takker !
Det er jo ren logik at trykke på den.

og så skal man taste showview nummeret ind når man skal optage efter det.
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
07. september 2002 - 21:00 #3
ja nogengange hjælper det at tænke logisk og læse hvad knapperne fungere som på fjernbetjeningen.

Spørg hvis der er andet der kniber ;)
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
07. september 2002 - 21:01 #4
ja du skal bare ind i menuen showview og det kunne du ikke da du var i menuen åbenbart ( mærkeligt nok )

men nu er det løst ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. september 2002 - 23:04 #5
mobisend.dk og codevision.dk den holder ganske enkelt ikke... codevision har svaret 1 minut og 16 sekunder efter sprøgsmålet er stillet... og rent tilfældigvis er begge navne registreret på samme maskine, hvilket betyder i kender hinanden ganske godt.

Jeg vælger at tro dette er en ulovlig pointoverførsel.

Hvad har i at sige til det?

NanoQ/coadmin
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. september 2002 - 23:09 #6
i får til midnat... hører jeg intet inden da, deaktiveres begge brugere..
Avatar billede coolstar Nybegynder
01. januar 2003 - 20:56 #7
kæft det her er lol... fuck en skod co-admin....
bare fordi man svare kort efter er det da ik en pooint overførsel..
Avatar billede dmcn Praktikant
01. januar 2003 - 20:59 #8
Siger han, der tilfældigvis er registreret fra samme computer som både codevision.dk og mobisend.dk... need I say more?
Avatar billede pfp Nybegynder
01. januar 2003 - 21:00 #9
coolstar -> det er da også det mindste af det... Jeg vælger at tro at Nanoq har foretaget sin beslutning på baggrund af at begge brugere er registreret fra samme computer...det lugter da lidt af fisk.

Hvis de bor sammen/deler computer kunne han jo evt. have spurgt sin makker fysisk istedet for over E??
Avatar billede pfp Nybegynder
01. januar 2003 - 21:00 #10
n0rmality -> Hehe
Avatar billede coolstar Nybegynder
01. januar 2003 - 21:02 #11
det kan jo være fordi at de gerne ville ha point ik ;)
Avatar billede pfp Nybegynder
01. januar 2003 - 21:04 #12
coolstar -> Hvad mener du?
Avatar billede coolstar Nybegynder
01. januar 2003 - 21:04 #13
ja at han ville ha noget for sit svar og så ville ha point - hva ved jeg men sådan har jeg det da nogengange....
Avatar billede pfp Nybegynder
01. januar 2003 - 21:07 #14
Det var da en flink makker...syntes du ikke selv det lyder lidt langt ude at spørge over Internettet hvis man kender en som evt. kan svare på det....hvis der altså overhovedet er 2 personer...
Avatar billede coolstar Nybegynder
01. januar 2003 - 21:08 #15
nej fordi at den ene ville måske gerne ha nogen point til samlingen.....
Avatar billede pfp Nybegynder
01. januar 2003 - 21:11 #16
Ja det er selvfølgelig en mulighed og det ved de jo kun selv.
Avatar billede coolstar Nybegynder
01. januar 2003 - 21:25 #17
pfp ja og jeg kender dem tilfældigvis ;) !!!!