Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
07. september 2002 - 01:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ser jeres oxo sådan her ud ?

Ser jeres www.iceworld.tk sådan her ud : http://62.107.33.147/index.jpg  ?
Især skriftypen er den ens ?
Avatar billede 24u Juniormester
07. september 2002 - 01:38 #1
nope..
husk at smide din font ind i dit bibliotek, hvor du har din side, og sæt din html op til at den automatisk spørger om man vil downloade fonten.

Dette skal du vidst ikke gøre, hvis det er en standard font?!?!!

-24U-
Avatar billede frozty Nybegynder
07. september 2002 - 01:43 #2
gør det heller ikke her, men er fordi brugeren ikke har den font installeret. du skriver simpelthen bare teksten i dit photoshop, paint shop pro eller hvad du nu bruger og smider et billed ind istedet
Avatar billede frozty Nybegynder
07. september 2002 - 01:44 #3
forresten så passer menu punkterne ikke når du ændrer størrelsen på browseren
Avatar billede 24u Juniormester
07. september 2002 - 01:48 #4
mener nu godt man kan lave en htlm popup dut der gør at brugeren får fonten.. meeen vil ikke spille klog.
Avatar billede keysersoze Guru
07. september 2002 - 01:49 #5
du har i de sidste 10 spm du har stillet tilsammen udlovet hele 40 point... har du overvejet måske selv at udføre lidt herinde så du kan få nogle point så du kan få noget mere reel hjælp?
Avatar billede keysersoze Guru
07. september 2002 - 01:50 #6
og forresten - nej, jegfår heller ikke det rigtige vist... du skal vedlægge fonten
Avatar billede 44nato44 Nybegynder
07. september 2002 - 12:50 #7
Hvordan sætter man htlm op til at spørge om man skal downloade fonten ??
Avatar billede keysersoze Guru
07. september 2002 - 13:01 #8
wuhuu - elsker når andre stiller spm inde i andres spm
Avatar billede 24u Juniormester
07. september 2002 - 16:41 #9
og den person får man heller ingenting fra ;o)