Avatar billede bongobride Nybegynder
06. september 2002 - 21:34 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Køb af AntiVirus program

Heysan der.
Hvor kan man købe antivirus programmer henne - her i DK?
Norton er jeg IKKE interesseret i...
Avatar billede bongobride Nybegynder
06. september 2002 - 21:34 #1
Hvor kan man købe antivirus programmer henne - her i DK?
=
Hvor kan man købe antivirus programmer henne på nettet - her i DK?
Avatar billede qweak Nybegynder
06. september 2002 - 21:43 #2
jeg kan give det et bare send din mail eller icq nr til mig på dransfeldt@esenet.dk
Avatar billede krann Nybegynder
06. september 2002 - 21:46 #3
Hvorfor ikke skrive det her????
Avatar billede bongobride Nybegynder
06. september 2002 - 21:46 #4
Du kan da bare skrive et link her, hvis det er det du mener..?
Avatar billede jakoba Nybegynder
06. september 2002 - 21:48 #5
der ligger ofte et freeware program på diverse computerblades forsidecd. eller en 30-dages demo man så kan betale for og fortsætte med.
Avatar billede bongobride Nybegynder
06. september 2002 - 21:49 #6
Men jeg har fundet noget her: http://antivirus.jubii.dk/produktinfo.asp

Men det er garanteret proppeb med jubii reklamer og alt muligt lort
Avatar billede bongobride Nybegynder
06. september 2002 - 21:49 #7
proppet _even_
Avatar billede bongobride Nybegynder
06. september 2002 - 21:57 #8
?
Avatar billede prodic Mester
06. september 2002 - 22:01 #9
http://www.virusbtn.com/vb100/archives/tests.xml

Tag et kig på de forskellige styresystemer derunder. Har de opnået indtil flere awards, så skulle troværdigheden være iorden.
Der udover handler det mest om temperament hvad angår virusprogrammer. Nogle sværger til Norton, andre til Panda, andre til Mcafee og andre til noget helt 4.

Hent demo-versioner af de forskellige programmer, og find det der passer dig bedst.
Det er sådan set det bedste råd.

Bare sørg for at programmet kan live-opdateres, kan tjekke mails, og tjekke filer før de bliver aktiveret. Kombiner det med muligheden for at lave opgaver(f.eks hele systemscanninger på bestemte dage) og du er ret godt sikret.

Du har selv fundet Panda, som er et ganske udemærket program(og ikke fyldt med Jubii-reklamer) og til prisen er det et godt bud.
Men afprøv det i en demo inden du køber.
Avatar billede cdc Novice
06. september 2002 - 22:01 #10
gå i fona og køb mcafee
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. september 2002 - 22:05 #11
Merlin har den også, og i de fleste rimeligt veludstyrede CD rom shopper, kan du også få dem.

Vil du have lidt udvalg, so www.ravenholm.dk eller www.swanholm.dk
Avatar billede znipestar Nybegynder
06. september 2002 - 23:49 #12
Hvorfor nu ik Norton?
Avatar billede bongobride Nybegynder
07. september 2002 - 00:27 #13
znipestar -> Det eneste antivirus fra Norton, som jeg har haft ekstremt gode oplevelser med, er 2001 versionen.
Men nu er de begyndt at gøre sådan, at den der bruger programmet ikke skal kunne vælge hvad der skal ske med filerne hvis de er inficeret.
Det er meget begrænset i 2002 versionen, og hvad jeg har hørt, så bliver 2003 versionen fuldt automatisk, hvilket jeg syns er pisse belastende, for jeg vil da gerne ha kontrol over de programmer jeg har på min pc. Men næ nej. Derfor holder jeg mig LANGT væk fra deres produkter for eftertiden.
Avatar billede bongobride Nybegynder
07. september 2002 - 00:28 #14
Og nu hvor jeg er igang, så har jeg hentet Panda som jeg linkede til før, og det er bygget op på nøjagtig samme måde, hvor man ingen kontrol har over programmet. Så derfor vil jeg heller ikke købe deres produkter
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. september 2002 - 00:36 #15
Jeg er helt enig. det er møjirriterende med alle de "features" der stoppes på.
    "vi skal nok kalde op på internettet og opdatere når vi synes det er nødvendigt"
    "vi skal nok bestemme hvad der er bedst for dig"
    "vi skal nok slette filer vi bedømmer til at være skadelige"
så meget tillid har jeg ikke til programmers dømmekraft.

mvh JakobA
Avatar billede bongobride Nybegynder
07. september 2002 - 00:52 #16
Så har jeg prøvet Mcafee, og der kommer selvfølelig en fejl...
"Dette program er ikke kompatibelt med Windows XP" eller noget i den retning.
Men kørte det dog alligevel, og dér har man faktisk total kontrol!
Så det må jeg hellere lige kigge lidt mere på.

Takker for svarene