Avatar billede meyersweb Nybegynder
13. juli 1999 - 08:33 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Gratis Design!

Jeg leder efter steder hvor man kan finde noget fedt design, fx. med frames topbannere o.l. Jeg leder kun efter steder som stiller dette til rådighed gratis, og hvor man kan downloade det!
Avatar billede fico Nybegynder
13. juli 1999 - 10:10 #1
Lidt flere point fx 100-200 og så kunne vi lave en aftale.
13. juli 1999 - 11:03 #2
gratis design og 15 point.

Fedterøv.
Avatar billede sirius Nybegynder
13. juli 1999 - 12:02 #3
hmm hvis du vil hav en banner kode kan du godt få den af mig..
og jeg kan da godt lave en side med frames til dig..
bare ikke alt indholdet
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juli 1999 - 00:29 #4
nof>> du er sgu da for lam hvis du kræver flere point.... hvad får du ud af at få flere point? mere respekt hos vennerne? næppe!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
13. juli 1999 - 12:53 #5
øøøhh
Avatar billede nof Nybegynder
13. juli 1999 - 21:55 #6
Jeg kan også godt lave en side med frames, uden indhold, til dig :-)

Men jeg SKAL have 50 point...!!!

MVH
nof
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 1999 - 23:10 #7
Der er sgu ikke mange andre end Sirius der kan hjælpe...

POINT og POINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede nof Nybegynder
14. juli 1999 - 18:23 #8
...!!!...
Avatar billede nof Nybegynder
14. juli 1999 - 18:27 #9
...jeg har ikke så mange point, så derfor vil jeg gerne have lidt point, hvis jeg skal lave et design for meyersweb. For han vil jo ikke give penge for det...!

cyberesben>> Du skal lige huske: "At jeg er mig, og du er dig"

MVH
nof
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juli 1999 - 18:45 #10
hvad får du så ud af at få flere point for det?
Avatar billede nof Nybegynder
14. juli 1999 - 18:54 #11
...jeg får samlet 360 point...!!!

Iøvrigt syntes jeg at du er for plat...alle mennesker kan jo ikke blive som dig!

MVH
nof
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juli 1999 - 19:29 #12
de fleste fornuftige her inde vil give mig ret i at du er grisk ved at flere point!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juli 1999 - 19:31 #13
der skulle stå "ved at kræve flere point"
Avatar billede nof Nybegynder
15. juli 1999 - 19:24 #14
>>cyberesben, jeg gider ikke at diskutere med dig mere, så jeg syntes at vi skal slutte fred :-)

Er det iorden???

MVH
nof
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. juli 1999 - 20:12 #15
øøøh jamen jeg synes bare din holdning er forkert... du er her for at hjælpe...
15. juli 1999 - 21:33 #16
Hjælpe ??
Helt ærligt, så synes jeg sgu det er latterligt. I slås om nogle virtuelle point, og for at lave et GRATIS webdesign for en kunde, som egentlig burde betale i KRONER og ØRE istedtfor.
Det er netop det der er galt i denne branche....
Alle vil gerne lave det, og gerne gratis hvis bare de kan få lov.
Tro mig, jeg har sgu været i branchen i mange år, og mange edb-eksperter(som jer), vil oftest gerne udføre et stykke arbejde, selvom det skulle være uden at tjene penge.
MeyersWeb, køb dit internetdesign, eller lån en bog på biblioteket om webdesign.
Sirius også dig. Hvad er der dog galt mand. Hvorfor gør du det gratis ?
Med den holdning, hvordan vil du dog så nogensinde tjene nogle rigtige penge, eller er point nok for dig i den virkelige verden.
Jeg er ikke ude på at træde jer over tæerne, eller skabe uvenner. Tværtimod ville jeg ansætte jer alle i mit firma, hvis jeg kunne. I har en høj arbejdsiver, men sælger den for billigt.
MeyersWeb's indlæg hér, har fået mere respons, end jeg nogensinde har set her.
Jeg satte for en måneds tid siden et indlæg under ASP. Det drejede sig om, om der var nogle af jer der ville tjene nogle penge på de ofte geniale ting i laver. Der var ikke den halve respons, som der er her. Noget må være galt.
I bruger jeres tid det forkerte sted.
For ca. 12md. siden kom en lille kommune til mit firma, og ville have os til at lave al designet. Ligefra kommunale inf. til erhvervslivet i kommunen.
Problemet var bare, at de ikke ville betale penge for det. De tilbød os bannerpenge, hentet fra deres lokale erhvervsliv. Jeg afslog omgående, og et andet Web-firma tog imod tilbudet. Dette firma skyndte sig at ansætte en freelancer, og vedkommende gik straks igang.
3 måneder senere lukkede firmaet. Der blev ikke tjent penge på bannerreklamer, og lønudgifterne var steget i sammenhæng med kommunens yderligere krav om deres website.
Det samme vil ske, så længe at sådanne firmaer forblænder sig i arbejdet, uden at spekulere over at der skal penge i kassen.
Glem dog MeyersWeb, og kom videre.

This message will selfdestruct i 5 seconds.

;) Insp. Gadget
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. juli 1999 - 21:53 #17
der er noget om snakken, pnp... men når jeg begynder i gymnasiet til august, tror jeg heller ikke jeg har tid til at holde masken her inde...

men hvis jeg kan få et godt job som et eller andet computer-web noget, så tror jeg da også at jeg siger stillingerne som arbejdsdreng i Expert (!) og bogopsætter på det lokale bib. op!
15. juli 1999 - 22:12 #18
Jeg må indrømme. Jeg beundrer folk som dig og villadsen.
Al den tid i bruger på at besvare spørgsmål herinde.
Jeg bliver sgu bare så gal i hovedet, når folk som meyersWeb, rykker ind og vil have en service gratis.
Spørgsmål er iorden. Jeg bruger det selv.
Jeg mener bare ikke at det er i www.ekspertens.dk etikette at være gratis salgssted, men derimod et sted hvor man får svar på Q's, og udvidet horisonten.
Forlad aldrig denne side. Det er sgu den bedste, mest originale website jeg har set i Dk-domænernes korte historie.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. juli 1999 - 22:41 #19
jeg er enig i din sidste linie, men jeg må også tænke lidt på mig selv, da jeg skal til at starte på gymnasiet, og der bliver lidt mere at lave end i 10. klasse, så jeg har nok ikke tid til at bruge så meget energi her inde mere, men jeg kommer her selvfølgelig stadig!

jeg vil sige at det er sgu ok at hjælpe en mand med et script, men at får folk til at designe noget, det skal der sgu penge til!
Avatar billede nof Nybegynder
15. juli 1999 - 22:45 #20
ok
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. juli 1999 - 23:02 #21
nu troede jeg lige der var kommet en vigtig kommentar...

det der OK pis, drop det... jeg er da lige glad med om du læser det vi skriver, og hvis du gør så hold det for dig selv
Avatar billede nof Nybegynder
16. juli 1999 - 12:13 #22
...Det skal jeg nok!

MVH
nof
Avatar billede graae Nybegynder
16. juli 1999 - 12:50 #23
..."Det skal jeg nok"...
...Ha! Hvor er du lam at høre på Nof!

Det lyder som om du anser esben som en gud!!!

...Nof er kommet med dagens replik, der skal et øgenavn til...
...Hvem kan finde på noget godt?
Avatar billede Dan Nim Seniormester
22. juli 1999 - 18:50 #24
Jeg kan KUN, KUN være enig med "PnP"

Drop dog det med de skide Point !.
Avatar billede stumpz Nybegynder
13. juni 2009 - 14:42 #25
www.msevent.dk <- de laver gratis hjemmesider til dig
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. juni 2009 - 02:04 #26
Nu er det godt nok små 10 år siden at spørgsmålet blev stillet.. :-)

Men man kunne f.eks. kigge på http://www.freewebtemplates.com/ hvor man kan downloade gratis skabeloner..

Man skal rette dem lidt til..

For at finde andre skabloner, søg på: free web templates