Avatar billede drawny Nybegynder
06. september 2002 - 14:06 Der er 10 kommentarer

PHP-Programmering af www.clanws.dk

Hej,

Jeg/vi søger en til at lave nogle funktioner på vores clan-side.
Nøjagtigt hvad der skal laves er en smagssag, men det ordinære er som følger:
- Et godt, og nemt administrativt administrator-system, som selvfølgelig er spærret med et sikkert loginsystem.
- Tagwall (skal kunne administreres fra loginsystemet)
- Medlemsside (skal kunne administreres fra login; tilføj, fjern, rediger osv. Med følgende underpunkter; Nick, navn, alder, by, email, icq, status. Evt. mere!)
- Nyhedssystem (skal kunne administreres fra loginsystemet)
- Clanwars (skal kunne administreres fra loginsystemet)

Der ydes selvfølgelig ydereligere point, hvis der er nogle der vil tage opgaven i deres hænder.
Det hele skal køre via. en MySQL database, hvilket der også er til rådighed.

Håber i kan hjælpe. På forhånd tak!
Avatar billede hien Nybegynder
06. september 2002 - 14:17 #1
Du må ikke tilbyde mere end 200 points for en opgave....
...og jeg tror ikke rigtig du kan få alt det lavet for points....
Avatar billede drawny Nybegynder
06. september 2002 - 14:40 #2
Jeg tilbyder hermed en mindre sum penge, hvor meget kan diskuteres.
ICQ: 68111128
Avatar billede mnv_dk Praktikant
12. september 2002 - 15:12 #3
Jeg kan godt lave det har en del erfaring med PHP/MySQL, kontakt mig på mnv_dk@msn.com ICQ: 80.199.5.176
Avatar billede mnv_dk Praktikant
14. september 2002 - 09:17 #4
UPS icq: 156780946
Avatar billede soccoro Nybegynder
02. oktober 2002 - 10:04 #5
Jeg er også frisk. Kontakt mig på jakob@inetsoft.dk

Jakob...
Avatar billede mnv_dk Praktikant
01. november 2002 - 13:50 #6
Hvis du har fået andre til at lave det, hvorfor siger du det så ikke??
Avatar billede mnv_dk Praktikant
01. november 2002 - 15:16 #7
Har lavet meget programmering, og dog har en anden lavet det!
Avatar billede drawny Nybegynder
01. november 2002 - 15:20 #8
Jeg har ikke fået andre til at lave det. En fra min klan lavede en side som de besluttede at bruge istedet for det design jeg havde lavet.
Men jeg kan stadig bruge det du har lavet - og du skal selvfølgelig nok få points.
Avatar billede mnv_dk Praktikant
04. november 2002 - 10:48 #9
Kan du bruge scriptsne eller det hele
Avatar billede drawny Nybegynder
04. november 2002 - 15:45 #10
Bare tjør det hele over til mig :p
mail: drawn@sprit.dk