Avatar billede martin__p Nybegynder
05. september 2002 - 21:07 Der er 5 kommentarer

En der vil lave designs?

Hej jeg mangler en der kan lave et designs til mig .. jeg har været lidt nede med designs her på det sidste og derfor er jeg ikke så god .. jeg skal bruge et flot designs fordi jeg skal lave en side om togchat.dk !
Jeg giver gode point for det .. du kan kontakte mig på MartinZon@Hotmail.com
Du må endelig selv bestemme hvordan du synes bare det er flot :)
05. september 2002 - 21:38 #1
Prøv Opgaver >> XXX...
Avatar billede radiohead Nybegynder
05. september 2002 - 21:40 #2
Avatar billede ahv Nybegynder
05. september 2002 - 21:45 #3
Her er mit forslag ;)
Man måtte jo selv bestemme, bare det var flot og det synes jeg det er ;)

http://www.blomme.h4f.dk/design.JPG
Avatar billede martin__p Nybegynder
05. september 2002 - 21:53 #4
Radiohead - kan du lave menuen lidt størrer og slette det '' Beta '' og skrive '' Tog-News '' istedet for '' Togchat '' hvis du kan det så for du 200 point!
Avatar billede idm Nybegynder
06. september 2002 - 10:53 #5
ahv -> Jeg vil gerne betale dig 728.155 kr for dit flotte disign.

Kan vi finde ud af noget....