Avatar billede rasmus Nybegynder
12. september 2000 - 12:02 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Alle landenavne (på engelsk) i db.

Hvis subject ikke siger sig selv, så kommer der lige en lidt mere forklarende version.

Jeg mangler en database som indeholder alle landenavne skrevet på engelsk.

Hvis der er tilhørende national-flag med til db\'en er det bare kanon, men intet krav.

Rgds ... Rasmus
Avatar billede mike@work Praktikant
12. september 2000 - 12:16 #1
Yo Rasmus,

Jeg har et forslag.....

Jeg har en DB med det du søger (Access), og jeg tænkte at vi måske kunne bytte.....

Jeg kan forstå at du havde tænkt dig at lave flag til disse lande ???? Jeg står nemlig og skal bruge flag på landene i DB i 15x15 Gif, så hvis det er noget du har/får så bytter vi over eller ?!?! (Og du får dine point igen) Hvad siger du ??

Evt. hvor skal jeg sende DB\'en hen ???
Avatar billede martinlind Nybegynder
12. september 2000 - 12:23 #2
Hej, Jeg har Set flag på den danskebank\'s handels side mener jeg der er jo mulighed for at score dem.

*S*
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
12. september 2000 - 13:47 #3
Jeg har alle navne i en tekstfil, så kan du selv importere dem til Access.
Skriv din mail-adresse.
Avatar billede rasmus Nybegynder
12. september 2000 - 15:38 #4
Min email add. er: Rasmus@apcc.com
Avatar billede rasmus Nybegynder
12. september 2000 - 15:39 #5
Fuck ...  Rettelse ...    Rasmus.Bro@apcc.com

Sorry
Avatar billede capion Nybegynder
12. september 2000 - 23:27 #6
*øeh*..
webmaster@capion.dk
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
27. september 2000 - 19:41 #7
Hvordan er status ...var tilsendte fil OK ????
Avatar billede rasmus Nybegynder
06. oktober 2000 - 09:29 #8
Takker for db\'erne

/Rasmus
Avatar billede mike@work Praktikant
06. oktober 2000 - 09:31 #9
Welcome !