Avatar billede codevision.dk Nybegynder
05. september 2002 - 11:34 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Lær c++

hej alle i udviklere.

jeg er interesseret i at lære c++ eller begynde på det. Jeg er god til asp og delphi + diverse html, css osv...

Hvordan kommer jeg bedst i gang med C++
Pt. har jeg udviklere til c++ opgaver, men efterhånden har jeg tænkt på selv at medvirke i c++ udviklingen.
Avatar billede jpk Nybegynder
05. september 2002 - 11:40 #1
Jeg har nu altid ment det var bedst at finde en begynderbog og læse den igennem og afprøve de eksempler den indeholder.

Du kan også søge her på Eksperten, netop dét spørgsmål er blevet stillet 100+ gange!
Avatar billede blackie Nybegynder
05. september 2002 - 11:43 #2
Kris Jamsa, C++ ISBN nr.87-7843-060-7 (Dansk)IDG bøgerne
Avatar billede nicidem Nybegynder
05. september 2002 - 17:29 #3
Vil godt anbefale den blackie nævner! Den startede jeg også med...
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
05. september 2002 - 17:43 #4
Jeg vil gerne prøve de bøger. Hvad koster de evt. ?

Er der ikke steder på nettet hvor der er mulighed for at dpwnloade c++ eksempler som man kan bygge vidre på ?
Avatar billede yousif Nybegynder
05. september 2002 - 17:47 #5
du kan prøve at arbejde med dev-c++ gratis c++ editor med compiler..

www.bloodshed.net
http://www.bloodshed.net/dev/devcpp.html

held og lykke
//yousif
www.subhi.dk
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
05. september 2002 - 17:49 #6
yousif <<< hvilken en skal jeg downloade ?
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
05. september 2002 - 17:53 #7
yousif <<< de 15 point var en fejl - de var til blackie !
Vil du være flink at overfører de 15 point til blackie ?
Avatar billede yousif Nybegynder
05. september 2002 - 17:55 #8
Dev-C++ 5.0 beta 5 (4.9.5.0) (10 MB)

http://mapage.noos.fr/dev5/devcpp4950.exe
Avatar billede yousif Nybegynder
05. september 2002 - 17:55 #9
jep.. kommer lige straks
Avatar billede yousif Nybegynder
05. september 2002 - 17:56 #10
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
05. september 2002 - 17:59 #11
mange tak og det er bare et bevis på at der findes ordentlige folk på eksperten som vil andet end at snyde !
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
05. september 2002 - 18:02 #12
Hvis det er I mangler webudvikling eller noget asp/grafik i andre sammenhæng så kontakt Codevision..
Avatar billede yousif Nybegynder
05. september 2002 - 18:08 #13
codevision> hehe.. har du/i lavet andre sider end www.codevision.dk, www.tinocordes.dk og www.peppino.dk
Avatar billede blackie Nybegynder
05. september 2002 - 19:09 #14
Takker for point.:-}
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
05. september 2002 - 21:21 #15
nej vi har ikke lavet flere sider - I navnet Codevision. Men hvis du mener at de grimme - vil jeg nødig give min mening til kende overfor de sider jeg har set fra dig af ( subhi.dk ) (bornstein.dk) Jeg vil meget gerne hjælpe med grafikken.

Vi er tilf or at hjælpe - der hvor der er brug for det ;) og det er der på de 2 sider...
Avatar billede yousif Nybegynder
06. september 2002 - 21:42 #16
Jeg mente ikke at de var grimme, jeg spurte bare om i havde lavet andre sider.

Subhi.dk .. rolig.. der kommer et nyt design til den.. i øjeblikket er den rimelig out of date..

Bornstein.dk er ikke min side. Siden er lavet/ejes af nicklasb.

hvad ville du hjælpe med?? kunne ikke helt forstå det..
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
07. september 2002 - 07:55 #17
jeg mente at vi kunne hjælpe dig, hvis du manglede et nyt design ?
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
07. september 2002 - 07:56 #18
du skrev da "he he har I lavet andre sider" - er det ikke lidt nedværdigende skrevet ;)
Avatar billede yousif Nybegynder
07. september 2002 - 13:01 #19
>jeg mente at vi kunne hjælpe dig, hvis du manglede et nyt design ?
nej tak.. synes selv jeg kan en del.

>du skrev da "he he har I lavet andre sider" - er det ikke lidt nedværdigende skrevet ;)
synes du det?? sådan var det ikke ment :) .. synes bare det var sjovt at der kun stod jeres egne sider under "Nyeste referencer
"
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
07. september 2002 - 15:08 #20
hmm ved ik hvor mange firmaer som er startet op og har været eksisterende i ½ mdr. kan have mange referencer - men måske kender du nogen ?

Vi har fået 2 opgaver, som vi venter os meget af og som kommer på reference listen senere...
Er der andet du vil udover at spille smart ;)
Avatar billede yousif Nybegynder
07. september 2002 - 17:12 #21
vidste ikke at i kun har eksisteret i ½ måned..

>Er der andet du vil udover at spille smart ;)
spille smart?? hvor og hvornår??
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. september 2002 - 22:56 #22
Hej Codevision.dk
Kan du overhovedet andet 'udover at spille smart'??
Hvad er dit problem??

Jeg ser din kommentar den 05/09-2002 kl. 21:21:27 meget 'nedværdigende skrevet'!

Jeg ved ikke hvor du har fra, at yousif (god ven) skulle have lavet min side, her taler jeg om bornstein.dk, men er for sin vis også lige glad.

Det jeg ønsker er et stort undskyld fra din side. Syntes det er meget forkert at er 'professionelt firma' skal gå under omdømmet af at "De lyver og bagtaler bare..!"

Min side bliver rigtig nok omtalt på yousifs side (subhi.dk) da vi har lavet en side i fællesskab. Men det fremgår her også tydeligt at det ikke KUN er ham der har lavet den, og det så heller ikke er hans side.

Jeg kan ikke tåle at blive kritiseret bag om ryggen, og jeg så skal have det af vide af andre veje.. Jeg har med vilje og med en god grund oprettet en kontakt-side på bornstein.dk hvor alle kan skrive deres 'nedværdigende ord'

Syntes dette er meget uacceptabelt, og håber på at du kan følge mig..

Har lige et sidste sprøgsmål. Hvor gammel er du egentligt? Syntes du har godt gang i at svine andres sider til, uden de på nogen måde har bedst om det. Det er for det meste kun noget mindreårrige gør!

/Nicklas B. (www.bornstein.dk)