Avatar billede jobbe Nybegynder
12. september 2000 - 10:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vente funktion i flash

Jeg er ved at lave en præsentation i FLASH som både skal være selvkørende, men som også skal kunne styres med \'videre\' knapper.
Til den selvkørende del vil jeg gerne indsætte en kommando der kan pause filmen et givet antal sekunder, istedet for at skulle indsætte x antal frames svarende til det ønskede antal sekunder....
Det er altså en funktion a la Directors \'Wait\' jeg leder efter....

På forhånd tak....
Avatar billede gotcha Nybegynder
12. september 2000 - 11:42 #1
Prøv at kigge på http://users.cybercity.dk/~cfs4226

Der har jeg lavet en fil, der hedder \"Pause\" (den er vist det, som du leder efter!). Kan du ikke bare give mig din adresse, så sender jeg filen (logikken er videreført fra en tutorial, \"Creating a Timer\", som jeg har skrevet. Den kan findes på http:/www.were-here.com )

GotCha
Avatar billede jobbe Nybegynder
12. september 2000 - 12:42 #2
Ja, den der hedder pause har den funktionalitet jeg søger.
Jeg sender dig en mail med min Adresse....

Mange tak for hjælpen, Gotcha!!!