Avatar billede zenne Novice
04. september 2002 - 21:17 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Icq (svarer ikke)

Hej :)
Efter jeg havde added en person til min contact list, begyndte icq at loade vildt, jeg lukkede det derefter med CRTL + ALT + DEL, derefter har icq ik' kunne starte det loader bare max jeg blir nød til at lukke det med CRTL + ALT + DEL hvor der står " Icq [ svarer ikke ] " jeg har prøvet at installere oven i icq og afinstallere for derefter at installere igen, samme problem....someone help me :)

OS: WindowsME
Avatar billede random_act Nybegynder
04. september 2002 - 21:19 #1
Har du prøvet at installere et ordenligt OS??
Har du prøvet at installere en anden version af ICQ??
Avatar billede simonvalter Praktikant
04. september 2002 - 21:20 #2
ja et ordenligt os ville nok hjælpe =)
Avatar billede eonix Nybegynder
04. september 2002 - 21:21 #3
hmmm WinMe = *BRÆK*

Nyt os ville hjælpe gevaldigt
Avatar billede random_act Nybegynder
04. september 2002 - 21:22 #4
peterpan10 læs hvad han skriver!!!
Avatar billede zenne Novice
04. september 2002 - 21:33 #5
jeg har så mange programmer jeg ville nødig geninstallere et nyt OS, kan der ik være en anden løsning?
Avatar billede zenne Novice
04. september 2002 - 21:37 #6
har aldrig kunne finde rundt på icq hp den sux....kan du give direct link? ;)
Avatar billede zenne Novice
04. september 2002 - 22:11 #7
Jeg fik startet icq og det hele over nettet slettet personen men det virker stadig ik, den "stener" max hvor der er det billede hvor der står icq 2002a loading, hvis nogle kan løse det ville det være max nice :D
Avatar billede carstengp Nybegynder
04. september 2002 - 22:36 #8
har du prøvet at slette mappen c:\programmer\icq ? og derefter installere det igen?
Avatar billede zenne Novice
04. september 2002 - 22:48 #9
nej for den ligger på D drevet ;)
Jeg har afinstalleret hele icq det virker bare MAX ik'...
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
04. september 2002 - 23:36 #10
db convert?
Og husker du, at slette hele mappen med de resterende filer efter du har afinstalleret? Prøv også at downloade en ny installations fil .. tit og ofte er det det, der skal til
Avatar billede carstengp Nybegynder
05. september 2002 - 08:27 #11
Nu siger du, at den ligger på d-drevet... Det er ikke såadan, at du har haft den installeret på c-drevet også. For så kan det være at der er gået ged i registreringsdatabasen.
Avatar billede zenne Novice
05. september 2002 - 09:49 #12
db convert hvordan?
Den har selv slettet hele icq mappen da jeg afinstalllerede. jeg brugte icq 2001b nu har jeg dl 2002a det virkede stadig ik

Har ik haft icq installeret på c drevet :/
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
05. september 2002 - 15:48 #13
Gå ind i din icq mappe .. derinde er der en fil der hedder db convert. Kør den og bed den om at fixe din icq enten med al historie eller bare med dine kontakter.
Avatar billede zenne Novice
05. september 2002 - 17:23 #14
weeeeeeeeeeee det virkede :)
hvordan gir jeg så birgitte hendes points? ;)
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. september 2002 - 17:26 #15
vælg hendes nick og accepter
Avatar billede vardepigen Praktikant
05. september 2002 - 17:28 #16
birgitte skal bare lige lægge et svar.... og så klik på hendes navn og så på accepter
Avatar billede zenne Novice
05. september 2002 - 18:50 #17
wierd hendes nick står der ik :\
Avatar billede zenne Novice
05. september 2002 - 18:51 #18
birgittejensen lav et svar hvis du vil have lidt points :)
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
05. september 2002 - 19:42 #19
glad det virkede :o)
Avatar billede zenne Novice
06. september 2002 - 15:49 #20
der var de 30 points thx ^^
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
06. september 2002 - 16:08 #21
takker for points :o)