Avatar billede zyxep Nybegynder
04. september 2002 - 20:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

små banner reklamer

hey.. jeg søger en der kan lave 3 små banner som www.quakenet.org/linkus.php de skal passe til min hp http://zyxep.amok.dk størrelsen skal være samme som dem på quakenet's hp, texten skal være zyxep resten må i selv finde ud af :]
Avatar billede micsmi Nybegynder
04. september 2002 - 20:36 #1
Hvorfor har du ikke oprettet det her spørgsmål på solutions2all.dk, zyxep ?
Avatar billede micsmi Nybegynder
04. september 2002 - 20:37 #2
Hvis du ikke ved hvem jeg er så er jeg Simonth fra solutions2all.dk
Avatar billede micsmi Nybegynder
04. september 2002 - 20:40 #3
Jeg har bare oprettet mig som "micsmi" i stedet for som Simonth fordi at Simonth er min gamle bruger men kan ikke huske password til "Simonth" brugeren her på eksperten.dk og så har jeg bare kaldt mig "micsmi" fordi det nicknavn bruger jeg også når jeg spiller Counter-Strike.. :)
Avatar billede zyxep Nybegynder
04. september 2002 - 20:45 #4
lol.. hehe fordi jeg ved at dem på exp.dk kan det med grafik har fået lavet meget grafik her før :] og cdc er sinsyg god men har ik været her i lang tid :]
Avatar billede micsmi Nybegynder
05. september 2002 - 08:16 #5
Okay...Men Bobo på solutions2all.dk er der også god til grafik ?
Avatar billede atf_nova Nybegynder
05. september 2002 - 16:22 #6
Avatar billede zyxep Nybegynder
05. september 2002 - 16:44 #7
de er gode atf_nova :] dem kan jeg godt bruge thx
Avatar billede atf_nova Nybegynder
05. september 2002 - 17:21 #8
=) YW