Avatar billede andersboth Nybegynder
11. september 2000 - 19:49 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

billigt dot dk navn og hotel

hej nogen.

Hvordan opretter man billigt og enkelt en dot dk side.

Jeg har lovet at gøre det for en ven med et lille ukomercielt firma. Men jeg kan kun programmere.

P.T. betaler han 500 kr om året bare for at have navnet registreret, dvs ingen hotel. (koster det ikke 40 kr hos dkhostmaster)

Det skal være et ordentligt proffesionelt sted, hvor siden kommer frem, uden automatiske hop, og uden reklamer.

Der er ikke behov for ASP.

A
Avatar billede phoenikuz Nybegynder
11. september 2000 - 19:54 #1
Hmm....Jeg ved at Websale.dk snart er ude med noget...Og at det skulle være rimelig billigt, og så understøtter det også ASP + PHP...

Jeg så nogle reklamer ihvertfald :o) noget med helt ned til 10kr??...meen...nok nærmere omkring de 40kr...

Men ellers, prøv at kontakte dem
Avatar billede beanworld Nybegynder
11. september 2000 - 20:07 #2
Hej!

www.enavn.dk er de billigste på markedet lige for tiden!..... Det er fusk hvis han giver 500 kr. om året! - Det er DKHOSTMASTERS der indkræver det årlige gebyr, hvilket er ca. 50 kr! Derfor lyder det mærkeligt at han skal give 500 ;-)
Avatar billede lorx.dk Nybegynder
11. september 2000 - 20:38 #3
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. september 2000 - 21:04 #4
Avatar billede jalle Nybegynder
11. september 2000 - 21:12 #5
Prøv, at tjekke:
http://www.azero.dk

De har også billige webhoteller, men asp - php og cgi plus mysql for 69,- pr. mdr.
Avatar billede andersboth Nybegynder
11. september 2000 - 21:17 #6

Tak for de super mange gode svar. Jeg deler pointne ud senere. Folk er stadig velkomne til at kommetere emnet. Jeg er jo ude efter sådan et sted hvor jeg kan uploade siderne hjemmefra(men sådan er det måske altid). Og hvordan virker det egentlig grundligende det der med webhotel, og dk-adresser og ip-numre og udbyder etc.

A.
Avatar billede martin100 Nybegynder
11. september 2000 - 21:32 #7
Jeg kan kun henvise til www.dandomain.dk
Det er et klogt valg, det havde jeg ihvert fald gjort, hvis jeg var dig .....
Avatar billede yesper Nybegynder
11. september 2000 - 22:36 #8
Billigt-Webhotel.dk er den billigste løsning. Der får du 50 Mb til din hjemmeside, en e-mail adresse og du kan selvfølgelig uploade din side hjemmefra.
Det koster kun 495,- kr pr år.
Er der nogle der kender et sted man kan få det billigere, så skriv lige en kommentar. Jeg tror nemlig ikke at du kan få det billigere.

Jeg anbefalder derfor:
http://www.Billigt-Webhotel.dk

Hvis det af en eller anden mystisk grund ikke dækker dine behov, kan du finde et andet webhotel her:
http://www.Webhotels.dk
Det er den bedste oversigt i DK
Avatar billede crunch Nybegynder
11. september 2000 - 23:15 #9
http:www.blue-sky.dk har jeg brugt til simple løsninger... stabilt og billigt. Og rigtig god telefonisk service. svar på e-mails efter 2 min. Altid.

linux-ubegrænsede emailadr.-postprogram-5mb. samt mere for 30 kr. pr. måned.
Avatar billede andersboth Nybegynder
12. september 2000 - 01:20 #10
Tak til alle for de gode svar. Jeg har kigget på det. www.web-sale.dk, virker klart billigts og ikke mindst mest troværdigt. Den billigste løsning, ser ud til at koste: Oprettelse 295 + 10 kr per måned for hotellet, og 40 kr årligt til dk-hostmaster (alt eksl moms). Hvis ellers man kan uploade hjemmefra, skulle det være perfekt.

bacardil må undvære ekspertpoint :).

Jeg vender tilbage til tråden, når jeg har fået min ven \"op\".

A.
Avatar billede yesper Nybegynder
12. september 2000 - 01:21 #11
Hvorfor giver du phoenikuz 50 point ????
Den side han forslår står der ikke andet end Bøøøøøøøøøøøøhh.

Og hvad var grunden til at jeg ikke fik nogle point ???
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. september 2000 - 07:37 #12
andersboth>>  Jeg bliver ALTID snydt *gg*
Avatar billede andersboth Nybegynder
12. september 2000 - 11:42 #13
yesper ! . Jeg kan jo ikke dele point ud til alle 78 som har svaret. Derfor gav jeg ligsom kun til de første, (se eventuelt min kommentar kl 21.17.).

Undskyld www.Billigt-Webhotel.dk, ser også biligt ud. Og det virker også som et sted hvor det ville være let at få support.

tak for alle svarerene også til dem som ikke fik point. A

Avatar billede martin100 Nybegynder
12. september 2000 - 11:43 #14
Hvis det skal være rigtigt professionelt ...
så vælg http://www.dandomain.dk - http://www.scannet.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. september 2000 - 13:13 #15
andersboth> Har du du rettet henvendelse til web-sale.dk så prøv evt. igen deres bestillingside var nede til imorges kl. 8 :o)
Avatar billede martin100 Nybegynder
12. september 2000 - 13:56 #16
Hvor fedt er det at vælge websale , hvis deres egen side er nede ???
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. september 2000 - 13:57 #17
Siden er jo ikke nede..  eller hvornår var den nede?
Avatar billede martin100 Nybegynder
12. september 2000 - 13:59 #18
Har du du rettet henvendelse til web-sale.dk så prøv evt. igen deres bestillingside var nede til imorges kl. 8 :o)
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. september 2000 - 14:00 #19
Jaja alle kan vel tage fejl *ss*

Der har ikke været noget i vejen med den..
Avatar billede martin100 Nybegynder
12. september 2000 - 14:02 #20
det må han jo om ik´?
Avatar billede otis Nybegynder
16. september 2000 - 15:11 #21
Klart http://www.web-sale.dk Ellers Tag http://www.freewebs.dk Klart Billigere

-Otis
Avatar billede awardz.dk Nybegynder
18. september 2000 - 22:26 #22