Avatar billede acmed Nybegynder
04. september 2002 - 10:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Billig telefoni Frankrig/Danmark

Hejsa
Min kæreste er lige taget til Frankrig et halvt år. Jeg vil derfor spørge om der er nogen der ved hvordan man billigst ringer - enten fra Frankrig til Dk eller omvendt.
Jeg ved at man kan købe telefonkort, der skulel være ganske billige.
Men har I nogen anbefalinger?

Andreas
Avatar billede random_act Nybegynder
04. september 2002 - 10:56 #1
MSN voice over nettet er det billigste.
Avatar billede acmed Nybegynder
04. september 2002 - 11:00 #2
Det har du nok reti, men min kæreste har kun adgang til internettet fra div. internetcafeer, så jeg tror ikke det er en mulighed.
Ellers tak for svaret!
Avatar billede dmdisco Nybegynder
04. september 2002 - 11:03 #3
2 dåser og en meget lang snor
nej spøg til side, hun kan jo også bare få en mobil dernede
Avatar billede acmed Nybegynder
04. september 2002 - 11:05 #4
Jeg have sådan set forestillet mig en løsning med at ringe fra en telfonboks via et et eller andet telefonkort eller lignende.
Men kender du iøvrigt nogle billige mobilabonnementer i frankrig mht. at ringe til DK?

Ac
Avatar billede random_act Nybegynder
04. september 2002 - 11:06 #5
Hvilken del af frankrig?? hvis hun skal være i den nordøstlige del kan hun være heldig at få forbindelse til en dansk eller tysk antenne. Det ville gøre det meget billigt.
Avatar billede random_act Nybegynder
04. september 2002 - 11:07 #6
Altså med en mobil med et dansk taletids kort.
Avatar billede acmed Nybegynder
04. september 2002 - 11:08 #7
Hun skal være i Montpellier (helt nede ved kysten i sydfrankrig).
Mht. abonnement, tænkte jeg mere på et fransk abonnement - jeg vil da tro at et dansk brugt i Frankrig er alt for dyrt...
Avatar billede random_act Nybegynder
04. september 2002 - 11:10 #8
Det var mere hvis hun kunne komme på en dansk tele antenne så var klart det billigste.
Avatar billede killifish Nybegynder
04. september 2002 - 18:28 #9
Jeg bruger Global One telekort når jeg skal ringe til USA. Du kan købe dem på posthuset.

http://www.globalone.dk/

67 øre/min efter klokken 18. Så får du det ikke billigere.
Avatar billede anje Nybegynder
05. september 2002 - 04:29 #10
http://www.teleprisguide.dk/
Måske er: http://www.tele1000.dk/tele1000_set_privat.htm  en god løsning for dig da prisen er ens over hele døgnet.
I den anden ende (Fra Frankrig) er: http://www.globalone.dk/ , som killifish svarede, et fornuftigt bud.
Avatar billede acmed Nybegynder
05. september 2002 - 16:44 #11
Tak for svaret. Jeg tror det bliver globalone.
Avatar billede emilpedersen94 Nybegynder
17. november 2012 - 10:56 #12
Har lige det rigtige her http://emilpedersen.acnshop.eu Det er billigt, godt signal og man kan ringe rigtig billigt til 9+ lande :-)