Avatar billede senatoren Nybegynder
11. september 2000 - 18:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Instalation går ned

Efter at have startet computeren med boot diskette og skriver install.
For jeg disse meldinger.
Vent, mens insatllationsprogrammet forberedes.
scanner sysregisteringsdatabase.
kopierer fil til windows insatlation.
her efter går den ned.
Hvad kan fejlen være
NB. hardisk er formateret. fdisk er kørt.

Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
11. september 2000 - 18:55 #1
har du husket at slå et evt. antivirus prg fra inde i BIOS\'en?
Avatar billede gorba Nybegynder
11. september 2000 - 21:49 #2
hej!
lige hva jeg tænkte på, men det ville først have vist sig vis CD-Romen var isat og \"guiden...\" havde næsten kørt igennem. Har du husket at opstarte den med CD-Support og isat win-CD??
eventuelt :
E:/install eller setup??
Avatar billede gozar Nybegynder
11. september 2000 - 22:02 #3
Har du netkort i??

Windows kan godt være meget lang tid om at starte op med en ny installetion!!
Avatar billede senatoren Nybegynder
11. september 2000 - 23:35 #4
Virus er slået fra i Bios gorba hvis du mener at starte den boote med cd rom så har jeg prøvet det.
Avatar billede senatoren Nybegynder
12. september 2000 - 16:42 #5
Jeg glemte at fortælle at den instalere filerne på hardisken i et mappen wininst0.400
Avatar billede face Nybegynder
13. oktober 2000 - 03:33 #6
Har du stadigvæk problemmet??