Avatar billede zentoria Nybegynder
03. september 2002 - 13:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Angående Frames

Jeg har bygget min side op over et frameset med top, left og mainframe. Mit spørgsmål er om det kan lade sig at gøre at beholde det aktuelle indhold i mainframen når der opdateres. på nuværende tidspunkt hopper den tilbage når der opdateres.
Siden jeg snakker om er www.scoopdisco.dk
M.v.h.
Rune
rune@scoopdisco.dk
Avatar billede danielks Nybegynder
03. september 2002 - 13:30 #1
ikke umildbart... man kan sætte den til at opdatere en bestemt side i main.. men det er jo ikke det du har brug for.... jeg må desværre sige nej...
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2002 - 17:48 #2
Du kan bruge cookies, men det er ikke besværet værd.