Avatar billede pcmongol Nybegynder
03. september 2002 - 11:33 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Win2k og IRQ

Mit prob er følgende

Min bios på mit A7V133 tildeler mine pci-kort (næsten) hver sin IRQ. Når man efterfølgende booter win2k pro vil man opdage, at her har (næsten) alle mine enheder fået IRQ#9 tildelt - er det noget jeg skal bekymre mig om - burde man gøre noget ved det og hvad....

Stik mig jeres erfaringer

Venligst

Thomas
Avatar billede rkhdk Nybegynder
03. september 2002 - 11:35 #1
jeg er ikke bekymet..
jeg har samme tildeling, med næsten alle på en IRQ i W2K..

Så længe den køre stabilt, så bekymre jeg mig ikke!
Avatar billede vest Nybegynder
03. september 2002 - 11:41 #2
Sådan skal den gøre, og det gør den fordi at den automatisk fordeler de IRQ som den har til rådighed uden af vi som brugere opdager det. Det skulle have den fordel at der ikke bliver brugt IRQ på noget som ikke kører, og det skulle så bevirke at det hele skulle køre mere stabilt.
Avatar billede pcmongol Nybegynder
03. september 2002 - 13:43 #3
Takker - sover bedre nu :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
03. september 2002 - 14:47 #4
Takker For Pointz! ;o)
Avatar billede vest Nybegynder
03. september 2002 - 15:36 #5
Takker for point :-)