Avatar billede stig88 Nybegynder
02. september 2002 - 15:20 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Downloade og gemme flash movie

Kan man via Explorer eller en anden browser gemme en .swf fil, der blir vist på en webside, på sin computer ?
Avatar billede jacob_m Nybegynder
02. september 2002 - 15:22 #1
Typisk ikke.. Da de jo ikke så helst må gemmes... Men du kan se i kilden hvor de ligger. Og så kan du jo lave et HTML-doc hvor du så kan downloade dem fra..
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. september 2002 - 15:22 #2
det er ikke sikkert man må det .. men hvis du har websites tilladelse kan du feks bruge programmet blackwidow til at rippe det :P
Avatar billede nak-m Nybegynder
02. september 2002 - 15:23 #3
når du ser en .swf-film bliver den som standard gemt i temporary internet files :)
Avatar billede jacob_m Nybegynder
02. september 2002 - 15:24 #4
Det er ikke altid så nemt at finde en bestemt fil i TEMP INT. Da filerne bliver gemt som skvnsdg.swf eller noget helt tredje...
Avatar billede nak-m Nybegynder
02. september 2002 - 15:27 #5
ved jeg godt! :)

...og?
Avatar billede nak-m Nybegynder
02. september 2002 - 15:29 #6
man kunne jo også bare tage dens "kildeposition" og lave et link til den hvorefter man bare kunne højreklikke på linket og sige "save target as..." :)

lidt underligt men...YES!
Avatar billede davidchristensen Praktikant
02. september 2002 - 17:26 #7
Men kunne jo os se i Temp Int på den url-sti der står ud for alle elementerne - så behøver man ikke at gætte sig til hvad filen hedder, men du kan se det på url'en..

Men ellers kan du vel bare sige save page as..?
Avatar billede stig88 Nybegynder
03. september 2002 - 12:37 #8
De pågældende swf-filer er nogle jeg selv har lavet og som jeg ønsker at andre kan downloade fra en html side. nak-m's sidste forslag har jeg brugt på min webside sammen med en vejledning om at højreklikke på links og vælge punktet "Gem destination som..."