Avatar billede sako Nybegynder
02. september 2002 - 15:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

loading af swf filer

Jeg har en side hvor der bliver loadet nogle eksterne swf filer.
Når jeg loader en nye side kan man i et splitsekund se grafikken fra min "hovedfilm"  - det er ikke i mere en et halvt sekund indtil den har loadet den eksterne film men det er træls at se på.

Kan man på nogen måde undgå denne overgang ? -
Avatar billede barklund Nybegynder
02. september 2002 - 15:28 #1
Hvis du når du loader den første underfilm sørger for at sende din hovedfilm til en tom frame, så kan man ikke se noget heromme - hvis det altså er en mulighed...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. september 2002 - 15:29 #2
måske kan man sætte

_root._visible = false

et dumt og lidt grimt gæt...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. september 2002 - 15:30 #3
Og absolut intet svar på hvorfor det sker...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. september 2002 - 15:31 #4
Det kan man faktisk gøre. Gad vide hvilken idé der er i det???
Avatar billede snarf3001 Nybegynder
02. september 2002 - 15:31 #5
lav laget der rummer din holder til dine eksterne filer til et "guide" lag
Avatar billede snarf3001 Nybegynder
02. september 2002 - 15:32 #6
hmm måske har jeg misforstået sprgmålet
Avatar billede sako Nybegynder
02. september 2002 - 15:40 #7
hmmm
jeg har loadet min grafik i hovedfilmen istedet - og derved unloadet det når jeg loader en ny swf.
Det virker udmærket.... men er nok ikke den perfekte løsning..

Barklunds svar må anses for at være det bedste - så der er point hvis det har interesse - tak for budene
Avatar billede barklund Nybegynder
02. september 2002 - 17:03 #8
Ha! :o)

Når det er så få point, tager jeg gerne imod... Men jeg vil da gerne dele med de andre, da de også har brugt lidt tid på at tænke over det...
Avatar billede barklund Nybegynder
02. september 2002 - 17:19 #9
hmm... jeg siger tak... så skylder jeg bare nikolaj de 5 til næste gang vi ses... Hvis han altså vil hve dem...

(Så næste gang vi ses får du en udgave af "De 5"... :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. september 2002 - 17:24 #10
uha uha - "De 5 til flashkonferrence..."

;-)
Avatar billede barklund Nybegynder
02. september 2002 - 17:42 #11
"De 5 og den mystiske hit-state"

:o)