Avatar billede wmahitlist Nybegynder
01. september 2002 - 21:18 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

Hvor skal man markedsføre sig

Jeg er snart færdigt med en stor fodboldinformationsside, og vil til at markedsføre den over internettet i Danmark. Men hvor skal jeg markedsføre den, på hvilke sportssider? (kun store). Kom med så mange foreslag som muligt. Vil formodentlig bruge dem alle.
Avatar billede funguy Nybegynder
01. september 2002 - 21:19 #1
fbold.dk
bold.dk
Avatar billede funguy Nybegynder
01. september 2002 - 21:19 #2
onside.dk
Avatar billede funguy Nybegynder
01. september 2002 - 21:20 #3
Avatar billede funguy Nybegynder
01. september 2002 - 21:20 #4
Avatar billede funguy Nybegynder
01. september 2002 - 21:21 #5
Avatar billede funguy Nybegynder
01. september 2002 - 21:21 #6
Avatar billede funguy Nybegynder
01. september 2002 - 21:23 #7
Eller tag et kig på http://www.finddetnu.dk (og find sport-> flere...), der kan du se en oversigt over de største sports-nyhedssites...
Avatar billede askhoej Praktikant
01. september 2002 - 21:35 #8
Et godt råd, lad være med at spamme diverse superligaklubbers debatfora, der findes ikke noget værre!

Som aldrig kunne finde på at bruge fbold.dk pågrund af ovenstående.

/Askhoej
Avatar billede funguy Nybegynder
01. september 2002 - 21:48 #9
jeg fandt også lige:
http://www.superliga.nu (men ved ikke lige hvor stor den er!)
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
04. september 2002 - 20:30 #10
jeg kan sige så meget at hvis du vil ud til en bred bruger målgruppe - skal du vælge de store portaler. Du vil have folk som er fodbold interesseret - ja, men de findes på sports siderne. problemet er bare at de allerede har vænnet sig til de sider og vil have svært ved at tilpasse sig din side.

Gå ind og sats på nye brugere,s om egentlig ikke har fundet et farvorit sports site.

Jeg ville anbefale jubii.dk eller sol.dk - da de er vidt forskellige bruger målgrupper... det vil 100 % kunne betale sig, men det er dyrt.

Så måske bør du kontakte folk / firmaer som har kontakter til andre sider. Jeg har f.eks adgang til sites på 10.000 brugere osv... det er et spørgsmål om at finde det rigtige site og partner.

Men håber du kan bruge min hjælp ellers kontakt www.codevision.dk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. september 2002 - 09:07 #11
codevision, Eksperten er ikke et sted hvor du kan promovere din kommercielle virksomhed. Jeg har nu set dig gøre det flere gange. Det er ikke acceptabelt.

NanoQ/coadmin
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 09:09 #12
NanoQ/coadmin <<< beklager meget... Vil selvfølgelig beklage dette og lade være i fremtiden....
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. september 2002 - 09:10 #13
takker :)
Avatar billede mobisend.dk Nybegynder
06. september 2002 - 09:11 #14
NanoQ <<< kan jeg få lov til at have min signatur som denne

Hilsen
Codevision.dk
www.codevision.dk
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
06. september 2002 - 09:12 #15
www.chart.dk under sport
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. september 2002 - 09:24 #16
mobisend.dk, nej..

Så længe det blot drejer sig om en personlig hjemmeside, ser vi oftest gennem fingrene med det. Men når det drejer sig om en kommerciel side, kan det ikke accepteres.
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 09:29 #17
hvorfor kan vi ikke have signaturen

mobisend.dk eller codevision.dk
www.codevision.dk - kan godt acceptere vi ik må, men vil gerne have en begundelse...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. september 2002 - 09:33 #18
Begrundelsen er ganske simpelt, at Eksperten ikke er en reklamesøjle, der skal bruges for at promovere andre sider. En signatur ER ikke andet end en reklame.

Ethvert link der ikke har umiddelbar sammenhæng med det spørgsmål hvori det fremtræder er i strid med Ekspertens regel 2.1.6 (Det er ikke tilladt at) gøre reklame for andre sider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål.

Som sagt tager vi ikke så hårdt på reglen, når det drejer sig om en lille personlig hjemmeside. Men når det drejer sig om en kommerciel side, er der ingen pardon.

NanoQ
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 09:33 #19
fin politik at have,,,,