Avatar billede cybermike Nybegynder
01. september 2002 - 20:26 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

http://www.cybermike.dk/

Vil gerne have nogle forslag til menuen og bagrunden.
Avatar billede dipzor Nybegynder
01. september 2002 - 20:28 #1
siden kan ikke visses
Avatar billede dipzor Nybegynder
01. september 2002 - 20:28 #2
vises even
Avatar billede dmcn Praktikant
01. september 2002 - 20:28 #3
Pæn hvid baggrundsfarve - dog kan jeg ikke finde menuen?
Hint: Spark liv i webserveren.
Avatar billede cybermike Nybegynder
01. september 2002 - 20:30 #4
Hov. http://cybermike.dk  <- saa kan i naa den via IPv4
Avatar billede cybermike Nybegynder
01. september 2002 - 20:31 #5
den anden var IPv6 only ;o)
Avatar billede cybermike Nybegynder
01. september 2002 - 20:32 #6
Linket "hvad kan jeg" virker ikke, jeg ved det ;o)
Avatar billede cybermike Nybegynder
01. september 2002 - 20:36 #7
(Ignorer venligst stavefejl)
Avatar billede mat Nybegynder
01. september 2002 - 20:42 #8
Vil du kun have forslag til baggrund og menu?!?
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2002 - 20:44 #9
Linket "hvad kan jeg" virker fint her...
Avatar billede cybermike Nybegynder
01. september 2002 - 20:45 #10
mat: Vil ogsaa gerne hoere jeres mening

westhi: Arbejder paa siden , saa jaa nu kan du se noget der, men det er ikke faerdig ;o)
Avatar billede supernewbie Nybegynder
01. september 2002 - 20:45 #11
hmm den er vel ok men du skal have lavet alle de steder om hvor der står feks. aa skal du have lavet dem om til å.
Hvis du ikke kan d så send sioden til mig så skal jeg rette d for dig
Avatar billede supernewbie Nybegynder
01. september 2002 - 20:46 #12
hmm den er vel ok men du skal have lavet alle de steder om hvor der står feks. aa skal du have lavet dem om til å.
Hvis du ikke kan d så send sioden til mig så skal jeg rette d for dig
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. september 2002 - 20:46 #13
cybermike => hvem tilbyder hostning på IPv6?
Jeg har skrevet omkring IP'er osv.. men så vidt jeg ved så er det kun IBM, der bruger det i deres backbone.. *skal sige det er 6måneder siden jeg skrev det ;o)*

så lidt mere info om hvilken udbyder der tilbyder det, ville være dejligt ;o)
Avatar billede cybermike Nybegynder
01. september 2002 - 20:49 #14
rkhdk: geekhosting.dk tilbyder det om 2 uger ;o) Cybermike.dk ligger paa vores testserver. Det eneste der forhindre os i at launce nu er at vi ikke er godkendt til at koere dns server i dk endnu.

Supernewbie: Enig og det er fejl de steder hvor jeg har lavet det, men jeg retter det sammen med stavefejlene senere.
Avatar billede mat Nybegynder
01. september 2002 - 20:55 #15
ok så fyrer jeg et par kommentarer af:

Hvorfor starter siden 40-50 pixels nede? Jeg mener den der grå kant for oven er da ikke særlig klædelig?

Din menu har jeg ikke nogle konkrete forslag til, andet end en hover ville være et fremskridt og måske venstrestille punkterne, fremfor midterstillede som nu.

Håndmadder for at bruge times new roman (fontenes quasimodo, næst efter comic sans)

Chart-sataner er ligeledes en big NO NO. De er grimme og jeg er, som bruger, fløjtende ligeglad med dine hits etc etc.
Få istedet dit banner til at have samme bredde som resten af siden.

"Copyright by"- skriv det i koden hvis det skal stå et sted (det er jo totalt overflødigt)

Lidt mere grafik ville klæde den. Lige nu er det bare to farver, lidt tekst og et enkelt billede. Der er slet intet spil i siden, den er helt flad.

Håber du kan bruge kritikken konstruktivt

mat
Avatar billede cybermike Nybegynder
01. september 2002 - 20:58 #16
Jeg sparker nok lige lidt menu sjov sammen.

Der hvor chart logoet er proever jeg at lave lidt lir ogsaa saa, jeg tror jeg har en ide;o)

Stiller et nyt spm om et par dage.