Avatar billede tkh Nybegynder
01. september 2002 - 16:49 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Chieftec Dragon WS DX-01PL-D (Purple)

Leder efter en forhandler på Sjælland, gerne i København, som har det hjemme. Jeg kan ikke rigtig finde nogle på EDBPriser (aner ikke hvordan man kommer over Top10), så lidt hjælp er krævet ;)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. september 2002 - 16:53 #1
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404737923

jeg ved ikke om der er nogle fra københavn, sjælland

kan du ikke bare bestille over nettet, lisgesom alle andre?
Avatar billede tkh Nybegynder
01. september 2002 - 16:54 #2
Niks, hader min post efterhånden. Får en dejlig seddel, vil hente pakken, provokerende dame sidder ved skranken, får ingen pakke før dagen efter.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. september 2002 - 16:56 #3
har du checke det link fra edbpriser.dk og se om de forhandlere ikke er fra sjælland af?
Avatar billede tkh Nybegynder
01. september 2002 - 16:58 #4
Yupz, det er jo top10'en, men de eneste jeg kan finde er fra Jylland, eller har det ikke hjemme.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. september 2002 - 17:01 #5
tkh>> her i Jylland kan man jo hente varen med det samme man får noten fra posten!!! Mange jyske byer har endda pakke udbringning om aftenen, fordi folk alligevel ikke er hjemme om dagen.  ;-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. september 2002 - 17:02 #6
de fleste forhandler kan skaffe ting, ved at maile dem.. eller kontakte dem!

så bare fordi de ikke er på edbpriser.dk så kan de sikkert godt få dem hjem!
Avatar billede tkh Nybegynder
01. september 2002 - 17:03 #7
*pakker og gør klar til flytning til Jylland*

;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. september 2002 - 17:09 #8
Avatar billede tkh Nybegynder
01. september 2002 - 17:11 #9
Yeh, men kan man afhente dér?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. september 2002 - 17:12 #10
tkh => hvorfor skulle du ikke kunne det!
hvad med at kontakt dem istedet for og spørge dem!

BTW: du ved godt at det er nummer 2 på toplisten ik'? så du har ikke set ordenligt efter!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. september 2002 - 17:13 #11
http://www.pc-netto.dk/nyshop/Hovedsider/Kunde_service/kunde_service.asp#bestilling af varer

Hvis du ønsker at afhente din bestilling på vores adresse, skriver du det blot når du når til leveringsafsnittet under købsproceduren. Ved afhentning skal du dog stadig have bestilt dine varer i www.pc-netto.dk, hvorefter du vil modtage en email med besked om hvornår din bestilling er klar til afhentning.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. september 2002 - 17:20 #12
Takker For Pointz! ;o)
Avatar billede tkh Nybegynder
01. september 2002 - 17:37 #13
kewlers, takker for svaret ;)