Avatar billede danielks Nybegynder
01. september 2002 - 15:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

KaZaa ???

Jeg bruger kazaa til at arbejde derhjemmefra videre på noget fra arbejde...

For at lette mit arbejde skal jeg bruge et eller andet script der Resumer alt i download sectionen af sig selv eller når man trykker på en knap...
Avatar billede exxcaliber Nybegynder
01. september 2002 - 15:13 #1
Måske skulle du overveje at bruge et andet program til at overføre de filer fra dit arbejde og til dit hjem.
Kig evt på znail.dk de giver 20mb hvor du kan oploade dine dokumenter og hente dem ned igen, udover det kan du også ligge dine bookmarks ( foretrukne hjemmesider ) ind i din konto, så du kan se de samme sider hjemmefra som du fandt på dit arbejde, eller omvendt... Det er lidt nemmere end at skrive en kryptisk adresse ned hver gang.

Held Og Lykke
Avatar billede exxcaliber Nybegynder
01. september 2002 - 15:13 #2
Ups.. kom til at skrive som en kommentar..

Måske skulle du overveje at bruge et andet program til at overføre de filer fra dit arbejde og til dit hjem.
Kig evt på znail.dk de giver 20mb hvor du kan oploade dine dokumenter og hente dem ned igen, udover det kan du også ligge dine bookmarks ( foretrukne hjemmesider ) ind i din konto, så du kan se de samme sider hjemmefra som du fandt på dit arbejde, eller omvendt... Det er lidt nemmere end at skrive en kryptisk adresse ned hver gang.

Held Og Lykke
Avatar billede pilfinger Nybegynder
01. september 2002 - 15:14 #3
Jeg ville nok lige tænke mig om en ekstra gang inden jeg  ville bruge kazaa her nogle kedelige bivirkninger. jeg ville bede firmaet om at lave en VPN til dig så du sikkert kan arbejde hjemme fra. kazaa kan virkeilg give en masse problemer med virus osv folk kan se hvad du har på dit derv osv ikke godt
Avatar billede cms Nybegynder
01. september 2002 - 15:15 #4
Og znail lukkede i juli!
Avatar billede pilfinger Nybegynder
01. september 2002 - 15:19 #5
skulle oxo ha været et svar :)
håber du for det til at funge:)
Avatar billede danielks Nybegynder
01. september 2002 - 16:01 #6
Ja men jeg har sammen med en flok kolleger lavet noget smart i kazaa. ud over dette lille problem som jeg jo har opstillet...
Avatar billede danielks Nybegynder
01. september 2002 - 17:03 #7
Jeg skal have et svar. til brug i kazaa, ellers gives der ikke point...
Avatar billede danielks Nybegynder
01. september 2002 - 20:57 #8
nå ingen svar, lukker
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. september 2002 - 04:32 #9
hvis man bruge kazaa til noget som helst beder man da om at få smadret sin comp
Avatar billede bossyboy Nybegynder
04. september 2002 - 15:47 #10
Godt skreve cyberesben! Man skal godt nok hvide hvad man gør når man bruger kazaa... og så til arbejde....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. september 2002 - 02:04 #11
hvorfor helvede skal man bruge kazaa til sit arbejdes ting? det er da det smame som at hænge sine vigtige papirer fra arbejdet op på tavlen i supermarkedet! hvad er der galt med en FTP/webserver til at have det liggende på? så er det en del nemmere at lave scripts til at hente alt hvad der ligger