Avatar billede chrede Nybegynder
01. september 2002 - 14:58 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

spray logo i counter strike!

hvilket billedformat skal man lave et logo i, hvis det skal virke i counter strike ?

Er der nogen krav til dimensionerne på logoet ?

Hvordan ligger man det ind i spillet ?
Avatar billede exxcaliber Nybegynder
01. september 2002 - 15:09 #1
Den mappe hvor logo'erne ligger hedder C:\sierra\Counter-strike\logos
I den mappe ligger der jo i forvejen nogle logo, du kunne jo eks åbne en af dem og redigere i den så den kommer til at ligne det du gerne vil have.. Alle logo'erne ligger i bitmap format, jeg ved ikke om de skal ligge i bitmap.. det kunne du jo evt selv kigge efter på google.com

Held Og Lykke
Avatar billede xrenegade Nybegynder
01. september 2002 - 15:28 #2
Det er helt lige meget hvilket format.. Du skal bare bruge "Half-Life Logo Creator" Det er freeware..
Avatar billede xrenegade Nybegynder
01. september 2002 - 15:30 #3
Avatar billede xrenegade Nybegynder
01. september 2002 - 15:35 #4
hva sir du til d?
Avatar billede chrede Nybegynder
01. september 2002 - 15:43 #5
kan logo creator også konvertere et billed til et logo (et billede i f.eks. jpg eller bmp format ?
Avatar billede and.vang Nybegynder
01. september 2002 - 16:29 #6
Du kan sagtens bruge et almindeligt billedbehandlingsprogram, billederne skal bare have de rigtige dimensioner (se standard-logoerne) og gemmes i .bmp format.

/Anders :)
Avatar billede sucsa Nybegynder
01. september 2002 - 16:41 #7
anders hvordan vil du lave pldecal fil med alm billedbehandlings program!??
Avatar billede xrenegade Nybegynder
01. september 2002 - 17:11 #8
chrede->ja
Avatar billede chrede Nybegynder
01. september 2002 - 19:04 #9
jeg har fundet ud af det :-)

tak for hjælpen
Avatar billede and.vang Nybegynder
02. september 2002 - 14:48 #10
Øhh...ved ganske vidst ikke hvad pldecal er, men man kan da sagtens tegne et ganske ordinært logo med et almindeligt billedbehandligngsprogram.