Avatar billede brevkasserne Nybegynder
31. august 2002 - 14:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Video-redigering, hvilket program?

Hvilket program er det bedste til video-redigering?
Jeg tænker på programmer såsom Adobe Premiere, Pinnacle Studio, MediaStudio Pro osv.

Gerne fyldige forklaringer hvorfor det enkelte program er det bedste!
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
31. august 2002 - 15:03 #1
Adobe Premiere ville være bedst, da den bedste til multi-layer redigering. De to andre er ikke nær så gode til netop det, men hvis du lige kunne sige lidt om dine behov, kan jeg bedre forklare hvilket program du burde vælge..
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
31. august 2002 - 15:07 #2
Det jeg primært skal bruge den til er redigering af personlige film som jeg selv instruerer. Små reklameblokke bl.a., men også til længere film.
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
31. august 2002 - 15:09 #3
Det skal bare være det program der sådan alt i alt er det bedste.
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
31. august 2002 - 15:41 #4
jeg bliver nødt til af personlige grunde anbefale dig Premiere. Har prøvet begge af de andre programmer du nævner, og flexsibiliten er ikke god. Rent ud sagt dårlig, fordi deres timeline, slet ikke kan styres som Premiere. Men nu er Premiere så også det dyreste af de 3 programmer
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
31. august 2002 - 16:27 #5
Lader lige spørgsmålet kører lidt endnu og så deler jeg point!
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
31. august 2002 - 17:04 #6
Nå', du får bare pointene. Takker for svar!
Avatar billede spit Nybegynder
30. januar 2003 - 12:03 #7
Jeg har arbejdet en del med Ulead 4 og 6 , det er billige og nemme programmer til videoredigering. De har dog begrænsede features men det bruges nu sjældent.
deres svage side er lydredigeringen syntes jeg