Avatar billede polloloco21 Nybegynder
31. august 2002 - 00:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bog

Jeg skal til at starte på HA(dat), hvor min datalogiundervisning indeholder 1)projektorienteret programmering i JAVA og 2) Databaser med SQL og Acces

Hvilke bøger bør jeg investere i?
Avatar billede jakoba Nybegynder
31. august 2002 - 00:04 #1
Dietel & Dietel  "Java hov to program" isbn 0-13-906249-1
Den er især god at slå op i (men også ganske god at lære fra)

mvh JakobA
Avatar billede polloloco21 Nybegynder
31. august 2002 - 00:06 #2
er den komplet til JAVA?
Avatar billede jakoba Nybegynder
31. august 2002 - 00:25 #3
Java har hjørner og krinkelkroge nok til at fylde mange bøger, men den har helt klart det meste med. og handler ikke om andet.
Avatar billede jakoba Nybegynder
31. august 2002 - 00:26 #4
men har i forresten ikke fået en bogliste? check evt i studieboghandelen om de har fået den.