Avatar billede -2000haj Nybegynder
30. august 2002 - 15:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Exchange

Hejsa..

Inde på vores arbejde har vi en exchange som der ikke er blevet laver service på siden november. Den ligger på drevet D: og den har så lavet det fiktive E: drev.

Men det er fyldt op. Der er 4 mb tilbage på det. Så der er et par services der ikke vil starte og det fiktive drev er væk.

Hvad kan vi gøre nu for at få den i luften igen, foruden at jeg er blevet bevilliget et exchange kursus :)

Jeg bliver selfølgelig extra glad hvis der er en der kommer med et hurtigt svar. Det skete her til eftermiddag kl. 15:30 og vi skulle gerne køre igen mandag.

James
Avatar billede -2000haj Nybegynder
30. august 2002 - 15:49 #1
Jeg undskylder mange gange og prøver i servgruppen :)
Avatar billede zinus Nybegynder
30. august 2002 - 15:51 #2
Jeg kunne forestille mig, at det er "internet mail service" der ikke starter - den kræver mindst 10 MB for at komme i luften.

Frigive noget plads!

Er det Exchange 5.5 eller 2000 ?