Avatar billede kran06 Nybegynder
30. august 2002 - 10:52 Der er 4 kommentarer

bøj text animation

jeg vil gerne lave en animation, hvor teksten bøjer rundt om et objekt og tilsidst retter sig ud... dvs.. kan man ikke lave en streg som min tekst skal følge, selv om stregen bøjer...
Avatar billede sparkl Nybegynder
30. august 2002 - 13:59 #1
Du kan smide en Path Deform modifier på din tekst og vælge din linie som path.

Det kan godt være lidt svært at få den præcis ønskede effekt frem, men prøv at fedte lidt rundt med instillingerne.
Avatar billede convincing_john Nybegynder
18. september 2002 - 10:15 #2
Du kan også bare bruge modifieren bend (hvis objektet er rundt)...
Avatar billede nicofrench Nybegynder
18. september 2002 - 10:16 #3
du kan også bruge bend... liger under modifyers (2. tab)
Avatar billede nicofrench Nybegynder
18. september 2002 - 10:17 #4
glem det jeg skrev, det er for besværligt...