Avatar billede tarantula Nybegynder
30. august 2002 - 00:11 Der er 11 kommentarer

Vurdering af bærbar

Hey med jer..
Jeg er igang med at kigge på bærbar..
og jeg har fået et tilbud på en ASUS L1400, men jeg kender ikke rigtig til om ASUS laver gode bærbare.. jeg ved de er gode til Bundkort og grafikkort.. men er der nogen der har har/haft en ASUS så vær venlig lige at skrive din mening omkring den.. hvis den har været til reperation.. hva har det kostet.. og hva var der ivejen ?..

Mvh Rene Jespersen
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
30. august 2002 - 00:19 #1
http://www.asus.com.tw/notebook/nbindex.htm

den model du nævner findes ikke i asus´s liste

vil tro det er kvalitet som deres andet udstyr de laver
har du kikket på ibm,sony
compaq er noget skod de har problemer med deres diske
Avatar billede tarantula Nybegynder
30. august 2002 - 00:27 #2
hmm ved jeg så ik.. gætter på den er imellem L1000 serien.. men den er også beskrevet her
http://www.laptop4u.dk/varer.php?varelisten=AsusL1400
jeg vil gerne have en vurdering af asus.. kvaliteten ?.. går lortet i stykker ?.. hvilke dele er mest ramt.. ?..
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
30. august 2002 - 00:37 #3
jeg ved at firmaet rosenmeier har solgt dem og jeg tvivler på de sælger noget der ikke dur vedr kvalitet.

men der er langt mellem dem der sælger dem så det bedste vil nok være og kikke på noget lidt mere kendt fx ibm de har tit tilbud ude på deres danske side
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
30. august 2002 - 00:46 #4
siemens nixdorf/fujitsu computers hold dig fra det de er elendige
Avatar billede tarantula Nybegynder
30. august 2002 - 00:50 #5
okay.. men jeg er nu ikke så vild med IBM..
men hvis de er gode nok.. så må jeg jo undersøge det..
men er der ingen der har noget negativt at sige omkring oplevelser af ASUS Bærbar ?..
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
30. august 2002 - 01:00 #6
"okay.. men jeg er nu ikke så vild med IBM.. "

hvorfor vi har aldrig haft problemer med ibm vi har kørt med flg modeller uden problemer tp 720e,760cd,770z,240x

toshiba er heller ikke værst deres modeller fordelen med dem er de kører med lyse keyboards mod sort på de andres
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
30. august 2002 - 01:01 #7
du er også altid sikret drivere ved ibm uanset hvad system du næsten kører
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
30. august 2002 - 09:10 #8
Jeg har selv en ASUS A1 købt i December.

De eneste problemer der er med den har været da jeg smed cola i tastaturet, og så da "lukkeklipsen" knækkede........men det er selvforskyldte problemer

Ellers er det en genial computer ;)))
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. august 2002 - 10:46 #9
Lige for tiden har jeg en IBM Thinkpad R31 - det er nok den bedste laptop jeg til dato har haft :)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
30. august 2002 - 10:50 #10
nanoq > weho, har også sådan en ;) Men kan nu bedre lide min ASUS
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. august 2002 - 11:10 #11
bjarke-b, jeg har haft et par ASUS'er... og de er da ganske ok... jeg har dog haft lidt bøvl med deres IR - desuden synes jeg intet overgår IBM's tastaturer :)