Avatar billede tooleys Nybegynder
29. august 2002 - 21:11 Der er 13 kommentarer og
7 løsninger

hvilken messenger bruger du?

ICQ?
MSN?
YAHOO?
AOL?

Skriv hvilken en du bruger, evt også hvorfor du bedst kan lide den. Pointene går til den der fortæller mig, hvilken er nemmest at bruge/fylder og kræver mindst/bedst lyd og video faciliteter.... Tak, Tooleys

(Jeg spørger fordi jeg er blevet bedt om at anbefale en til medlemmerne af min forening, og jeg tror, at de færreste af dem er ICQ-hajere)
Avatar billede initializing Nybegynder
29. august 2002 - 21:12 #1
ICQ :)

-Martin
Avatar billede initializing Nybegynder
29. august 2002 - 21:12 #2
Synes bare den er bedst. Kender flest der har ICQ.
Avatar billede initializing Nybegynder
29. august 2002 - 21:12 #3
Man kan sende beskeder til både e-mail og SMS..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2002 - 21:13 #4
Jeg bruger
ICQ <= brugt i mange år
MSN <= andre person på den end på ICQ
Yahoo <= Andre som ikke har ICQ eller MSN
Avatar billede connor Nybegynder
29. august 2002 - 21:13 #5
Jeg bruger ICQ da det var det første på markedet, og der er flest af mine kontakter som bruger det...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. august 2002 - 21:13 #6
bruger også kun ICQ!
Avatar billede razzia Nybegynder
29. august 2002 - 21:14 #7
Jeg har ICQ og MSN....

MSN er godt nok men det har ikke så mange funktioner som ICQ har....

ICQ har så de mange funktioner og det vil jeg helt klart mest anbefale...

Men jeg ivl sige det sådan her prøv at installere dem alle og se hvilket et som passe dig bedst... For dette spm. kan godt være lidt svært at svare på :D
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. august 2002 - 21:16 #8
ICQ via Trillian. Har brugere de andre steder, men bruger dem aldrig
Avatar billede webmasterdk Praktikant
29. august 2002 - 21:17 #9
Jeg bruger MSN og ICQ, dog uden at have de 2 programmer, jeg bruger istedet programmet trillian, det kan køre MSN, ICQ, Yahoo, AOL og IRC, alt sammen på en gang, og det kører ret godt!
Avatar billede syvon Nybegynder
29. august 2002 - 21:20 #10
AIM
ICQ
IRM
MSN

samlet på trillian

men bruger mest ICQ
Avatar billede francke Nybegynder
29. august 2002 - 22:04 #11
Yahoo fordi jeg kan bruge webcam der også!!
Avatar billede -simon- Nybegynder
29. august 2002 - 22:19 #12
bare en rettelse til syvon. IRM = IRC
Avatar billede -simon- Nybegynder
29. august 2002 - 22:21 #13
Avatar billede the_email Nybegynder
29. august 2002 - 22:23 #14
MSN
Avatar billede pacman Nybegynder
29. august 2002 - 22:41 #15
icq
Avatar billede syvon Nybegynder
29. august 2002 - 22:45 #16
-simon-> takker, det gik nok lidt for hurtigt da det blev skrevet :)
Avatar billede Noone Nybegynder
30. august 2002 - 03:45 #17
Jeg bruger MSN, Yahoo, AIM og ICQ...

MSN, Yahoo og AIM er samlet i GAIM og køres via VNC fra en linux maskine, ICQ køre også på linux maskinen via LICQ. Og så har jeg en enkelt komto på MSN via MS egen klient.

Jeg ville anbefale MSN Messenger, da den allerede findes på de fleste up to date windows computere, og er nemt at bruge.
Avatar billede tooleys Nybegynder
17. september 2002 - 15:27 #18
Jeg håber, I bliver tilfredse med fordelingen, en lille sjat til hver, 6 til syvon pga af han kom først med trillianfidusen.
Avatar billede tooleys Nybegynder
17. september 2002 - 15:29 #19
min undskyldning til webmasterdk: det var jo ham der nævnte programmet trillian først: du blev snydt for 2 points, hvilket jeg håber, du kan leve med.... :-)

tak fordi I gad at svare....
Avatar billede funguy Nybegynder
17. september 2002 - 15:30 #20
Jeg bruger ICQ og Messenger (forenet via programmet Trillian)! Jeg synes de begge er forholdsvis nemme at finde ud af, dog er messenger nok lidt nemmere at bruge for nybegyndere (her kan ICQ godt være lidt svært den første tid).