Avatar billede rasmus_bertelsen Nybegynder
28. august 2002 - 16:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skal jeg bruge et webhotel

Hvis jeg skal have min egen side
(fx. www.mit-navn.dk) skal jeg så havde et webhotel for at lave html koder på siden
Avatar billede sesam Nybegynder
28. august 2002 - 16:34 #1
Ja der findes mange gratis webhoteller fx. www.friserverplads.dk
Avatar billede vela Nybegynder
28. august 2002 - 16:34 #2
du behøves ikke et web-hotel nermer et sub domæne alså et domæne til din hjemmeside. fx www.mit-navn.dk går den ind på www.friserverplads.dk/blh/index.htm
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. august 2002 - 16:52 #3
brug heller www.frip.dk end www.friserverplads.dk (FPS).. FPS har det med at være nede tit..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. august 2002 - 16:56 #4
så vidt jeg ved, har FPS ikke fået FTP adgang endnu..

det har www.frip.dk .. med f.eks. CuteFTP går det meget hurtigere med at uploade din side..

frip.dk + et .dk (webhotel behøves ikke) = god side.

/theSurfer.
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. august 2002 - 17:09 #5
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 17:11 #6
FPS = FSP (FriServerPlads) :P
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. august 2002 - 17:11 #7
når du opretter en konto hos frip.dk, får du automatisk dit_brugernavn.frip.dk

og det er selvfølgelig gratis at oprette en konto hos frip..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. august 2002 - 17:12 #8
el_barto> SA = SmartAss :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. august 2002 - 17:40 #9
takker for points :)