Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
27. august 2002 - 17:42 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Kan læse indhold på cd men ikke mpg fil!

Jeg har lige brændt en .Bin fil ned på en cd og kan sagtens læse cd'en og se ALT indhold og åbne mapper og sådan! men når jeg prøver at åbne MPG filen så kører den meget langsom og kommer slet ingen vegne! skal jeg bruge et bestemt program til at åbne filmen!? Som sagt kan jeg læse ALT! på cd'en!

MvH Sanded
Avatar billede danielks Nybegynder
27. august 2002 - 17:45 #1
www.cdmediaworld.com

De har alt til fremvisning...

Du skal bruge nogle Codecs + evt. DivX
Avatar billede alalalalala Nybegynder
27. august 2002 - 17:45 #2
du skal bruge et dvd program for at åbne den
eller du kan spille den med http://download.com.com/3000-2194-5051987.html?tag=lst-0-14
Avatar billede danielks Nybegynder
27. august 2002 - 17:46 #3
Avatar billede danielks Nybegynder
27. august 2002 - 17:47 #4
hvis det er en kopi af en DVD skal du selvfølge bruge en sådan afspiller. Godt der Allah
Avatar billede alalalalala Nybegynder
27. august 2002 - 17:48 #5
hmm .. det er en VCD højst sandsdsynligt en SVCD derfor skal du bruge en VCD afspiller eller en DVD afspiller, eller et VCD codec. sådan er det bare
Avatar billede danielks Nybegynder
27. august 2002 - 18:05 #6
skrev også du skulle et codec, har også skrevet link...
Avatar billede alalalalala Nybegynder
27. august 2002 - 18:09 #7
han skal da bruge et mpeg-1 eller mpeg-2 codec, og det er der ikke på den side, jeg kan selvfølgelig tage fejl .. :)
Avatar billede danielks Nybegynder
27. august 2002 - 18:12 #8
det er en samlet pakke, men han kan selvfølgelig også hente den ultimative codec på:

http://www.divx.com/divx/

Den er gratis !!!
Avatar billede kick Nybegynder
27. august 2002 - 18:14 #9
Du skal bruge PowerDVD til at afspille filmen med.

KICK
Avatar billede danielks Nybegynder
27. august 2002 - 18:16 #10
PowerDVD er ikke freeware
Avatar billede kick Nybegynder
27. august 2002 - 18:53 #11
Nej men er alle pengene vær bruger den selv.
KICK
Avatar billede mhbp Nybegynder
28. august 2002 - 17:21 #12
www.kazaa.com

de har alt. og det er gratis
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
29. august 2002 - 15:40 #13
Nu ligger landet sådan, at jeg IKKE!! får nogle fejl! kun at den ikke åbner filen! eller hurtigt! kan godt være den åbner men har kun ventet i ca. 4 min og så langtid burde det jo ikke tage, vel!? eller tager jeg fejl!?
Avatar billede alalalalala Nybegynder
02. september 2002 - 21:06 #14
well .. hvis den faktisk åbner efter 4 min er der vel ikke noget galt??