Avatar billede john1 Juniormester
27. august 2002 - 17:38 Der er 8 kommentarer

Pop-up plage

Jeg oprettede et spørgsmål for de jeg blev plaget af pop-up hver gang jeg går på nettet. Jeg var lidt for hurtig til at godkende svaret da de senere samme dag var tilbage.
http://www.eksperten.dk/spm/249008

Er der nogen der kan hjælpe mig med at fjerne irriterende pop-ups?
Avatar billede hub Nybegynder
27. august 2002 - 17:41 #1
Avatar billede dkscripts Nybegynder
27. august 2002 - 17:46 #2
prøv at søg din computer igennem .....nogle gange bliver der lagt nogle "onde" programme ind på din computer, uden du selv ved det. Når du så går på nettet spammer de dig med pop up´s.........

Et godt sted at starte er mappe "programmer" på din computer. Se om der ligger noget du ikke har installeret !  =)

mvh Jakob - www.dkscripts.tk
Avatar billede danielks Nybegynder
27. august 2002 - 18:17 #3
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
27. august 2002 - 19:48 #4
Free Surfer er ret effektiv, og ganske gratis
http://www.kolumbus.fi/eero.muhonen/FS/Support.htm
Avatar billede -kntp-xstinct Nybegynder
27. august 2002 - 23:24 #5
få fat i Norton internet security... der er indbygget anti-popup indbygget... generelt et værdifuld værktøj når man ikke gider forstyrres af de skide reklamer

Hope it helped:://:: ->KnTp<-Xstinct
Avatar billede halifax Nybegynder
28. august 2002 - 07:57 #6
Jeg bruger Meaya's Popup Ad Filter  www.meaya.com

Den er 100% effektiv - stopper ALT popup crab. Desværre er den ikkegratis, koster $24,95, men er alle pengene værd!

I mange Popup killers skal man indskrive de adresser, man ikke ønsker popup fra. Det er da ret uoverskueligt.
I Popup Ad Filter nøjes man med at angive de sider, der godt må vise popup's. Det er noget ganske andet. Og overkommeligt. Samtidig man man ved at holde Ctrl-tasten nede tillade, at der vises popup's. Ganske nemt.
Samtidig genereres en log, der viser, hvilke sider der er blevet spærret for. Så kan man senere besøge dem og tillade popups, hvis man har lyst til det.
Markedets bedste killer program.  :)
Trail version kan downloades.
Avatar billede danielks Nybegynder
28. august 2002 - 09:57 #7
http://www.tucows.com/top_picks_1-preview.html
Denne er gratis !!! og kan det samme
Avatar billede halifax Nybegynder
28. august 2002 - 11:51 #8
danielks - Dit svar bliver ikke bedre af at du gentager det.
Og kan du ikke læse? StopZilla er shareware og koster ellers $29,95. Står i hver fald på sitet du linker til. Du skriver "Denne er gratis!!"
Det er sikkert en udmærket killer, men måske noget "tung" - fylder 5.7MB - Popup Ad Filter klarer sig med ca 1MB.