Avatar billede rosgaard Nybegynder
27. august 2002 - 14:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

adgang til quakenet gennem proxy??

Hej!

Jeg sidder her på min skole og keder mig lidt og ville derfor gerne chatte lidt på quakenet!
Men skolen har lavet en proxy ting som vi ikke har den vilde adgang til...
Er der nogle måder at komme uden om den på?
jeg har selv adsl derhjemme og har prøvet med probnc at opsætte en irc bouncer på port 80, men selv der siger den connection timed out, ligesom når jeg vil connecte til quakenet!

Nogle ideer?

/rosgaard
Avatar billede rosgaard Nybegynder
27. august 2002 - 14:08 #1
jeg har selvfølgeligt også prøvet med andre servere end quakenet, men med samme resultat! :{
Avatar billede Six Nybegynder
29. august 2002 - 18:00 #2
hej rosgaard.
Jeg kører selv med ProBNC, og det virker fint, sært den ikke kan connecte.

jeg ville bare lige minde dig om, at hvis du endelig skal bruge en proxy server, søg på google.com "proxy" +irc dette vil give dig en række links til proxyservere (Mange af disse er ulovlige) idet de er scannet og udbyderen er uvidende om at du er connectet til deres server.

ville bare lige sige det.
Avatar billede rosgaard Nybegynder
09. september 2002 - 12:28 #3
Nej det har vi prøvet ...