Avatar billede nimb Nybegynder
27. august 2002 - 13:04 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Kan i lide den??

www.grenaafc.dk

Skriv løs
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
27. august 2002 - 13:06 #1
Siden er for lang i 1024 * 768 - det er træls at have sådan en scrollbar i bunden, det ødelægger stemmingen :D
Avatar billede canedo Nybegynder
27. august 2002 - 13:08 #2
Jeg kan virkelig godt li' enkeltheden og overblikket man får! Det er super!

MEN! overskriften er ALT for stor! Og så går jeg ud fra at farverne har noget med GRENAA FC at gøre :0) Lav overskriften mindre, - så går det hele nok.
Avatar billede dkscripts Nybegynder
27. august 2002 - 13:13 #3
hmm det ser da fint ud =)
Det er måske ikke den flotteste (design) side jeg har set. Men den er bygget til dens formål og det virker fint, er let at finde rundt på osv.

Dog er der et problem i min browser(1024x768), ude i højre side kan man ikke se det hele =(

Et andet godt råd vil nok være at bruge css på din side......

Mvh jakob - www.dkscripts.tk
Avatar billede dkscripts Nybegynder
27. august 2002 - 13:13 #4
.....
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
27. august 2002 - 13:15 #5
.. hmmmm den er altså ikke for løn, man ser med det samme at den er lavet i frontpage, farverne skriger og de der grimme tabeller...

Dit topbanner er alt for stort, man kan sagtens forstå at det handler om det hold uden at lave hele sitet blå og gul, og den der bagrundsfarve er faktisk pæn, men den passer ikke med gul og blå.

Der er en fejl med banneret på sponsor siden.

Hmm Brug nu dreamweaver i steden for frontpage :)
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
27. august 2002 - 13:16 #6
løn=køn
Avatar billede deurell Nybegynder
27. august 2002 - 13:18 #7
jeg er enig med de tre andre og har en enkelt ekstra kommentar og et godt råd:
Dine links i midten af siden (#3366CC) giver en dårlig kontrast til baggrundsfarven.
Mit gode råd er kun brugeligt hvis du vil accepterer brug af frames.
Du kan lave en iframe i midten af siden hvor du får vist dine forskellige undersider i. Se eksempel : www.vinakkerdig.dk
hvordan du gør kan du se på www.html.dk
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2002 - 13:18 #8
hvorfor afviser du folk der svarer med brugbar kritik????
Avatar billede nimb Nybegynder
27. august 2002 - 13:21 #9
hvorfor rager det dig el barto
Avatar billede canedo Nybegynder
27. august 2002 - 13:22 #10
ja, hvorfor egentlig?¿?
Avatar billede canedo Nybegynder
27. august 2002 - 13:23 #11
... det var til el_barto, jeg er fuldstændig enig. Kan ikke forstå din afvisning nimb.
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
27. august 2002 - 13:23 #12
du skal ikke komme herind og bede om kritik hvis du ikke kan tage det.. :)
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
27. august 2002 - 13:24 #13
men tak for point=? øhh
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
27. august 2002 - 13:29 #14
tsk tsk, nå ja men så ved man da bare man ikke skal hjælpe nimb en anden gang!
Avatar billede nimb Nybegynder
27. august 2002 - 13:29 #15
Jeg bestemmer vel selv hvem jeg mener har givet mig bedst kritik. Tak for svarerne
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2002 - 13:36 #16
ja, men du afviste dem allerede inden musse havde svaret...flot gættet!
Avatar billede nimb Nybegynder
27. august 2002 - 13:36 #17
Jeg regnede jo med at svarene blev bedre
Avatar billede deurell Nybegynder
27. august 2002 - 14:05 #18
ups...og så kommer jeg sq til at lave en kommentar....men det kunne jo være at jeg også var blevet afvist selv om det var et svar......
Avatar billede ladyhawke Novice
27. august 2002 - 14:06 #19
hmm, det er da OK, men så er det mindste du kan gøre, at foklare hvad det er for svar du ønsker, så de der har svaret kan uddybe svarene...

NB der kan jo uddeles point til mere end én svarer hvis du vil det...
Avatar billede xinux Nybegynder
27. august 2002 - 14:27 #20
Siden er ok sat op, bortset fra det med størrelsen, det er jo ikke alle som kører 1024*768.

Personligt synes jeg at den "top" lygter lidt af en nem guide i et tegneprogram... Men det er vel en smagssag...