Avatar billede -morpheus- Nybegynder
26. august 2002 - 23:37 Der er 1 kommentar

Problemer med CS-server

Jeg har et problem med min CS-server...
Problemet ligger i at ca. 60% af dem jeg kender kan joine serveren via console og commandoen: "connect 212.242.55.168:27016", men ingen er i stand til at finde serveren via andre programmer, som f.eks WSHLMan, Gamespy og lign. Via disse programmer kan man ikke finde min server, dvs. programmet bliver ved med at lede efter en mulig server på angivede IP, og port.

Min server er trods alt kun sat op på en Win2K maskine men har en 2Mbit/512Kbit Linje... Jeg har forwarded følgende porte i min router: 27010, 27015, 27016 samt 27020 TCP og UDP, desuden har jeg forwarded:

Incoming UDP to local destination 27015.
Outgoing UDP to remote destination 27010, 27012.
Outgoing TCP to remote destination 5273.
Outgoing TCP to remote destination 7002.

som jeg fandt på: http://server.counter-strike.net/help/basics.html

Jeg fatter virkelig ikke hvad der er galt her... Og jeg har rbugt 3 dage på at finde en løsning på google, uden held... folk kan stadig ikke finde min server via gamespy og lign, programmer, og kun nogle folk er i stand til at joine serveren...
Avatar billede jxhello Nybegynder
16. oktober 2002 - 09:20 #1
Jeg ville prøve to ting:

Det første er "lidt" farligt, men prøv hvis du kan at tilslutte din server direkte til din ADSL linie. Dette vil udelukke fejl i routeren.

Hvis ovenstående (stadig) ikke virker, skal du tage fat i din ISP for at høre om de "lukker" nogle af de porte som du skal bruge !