Avatar billede liquid-dreams Nybegynder
26. august 2002 - 18:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af Desktop-pic

Hvad syntes i om:
www.pixel-box.dk/back.jpg
??
skal jeg fjerne det der: 3D Shapes ?
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
26. august 2002 - 18:44 #1
Jeg ville nok lave lidt lir på teksten.. ;) Det ser lidt kedeligt ud.. :)
Men du behøver da ikke fjerne det.. :)
Avatar billede liquid-dreams Nybegynder
26. august 2002 - 18:45 #2
V 1.0?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
26. august 2002 - 18:45 #3
Ja eller gøre det lidt mindre fremtrædende. Lige nu synes jeg det er meget dominerende. Ellers der det godt ud :)

Mvh www.startfirma.dk (Nu med gratis hosting)
Avatar billede master_orion Nybegynder
26. august 2002 - 19:00 #4
Jo, det ser da meget godt ud..! Men 3D? Det er måske lidt mere pral end realitet. Men jeg syntse faktisk ikke at du skulle gøre noget ved den tekst lad den stå som den er.. måske du skulle rette v 1.0 op så det kommer til at stå lige så klart.. bare meget mindre oppe i et hjørne.
Avatar billede tormentor Nybegynder
26. august 2002 - 19:14 #5
Du skal have noget lir på teksten, den er for kedelig og for fremtrædende, sæt ihvertfald opaciteten ned, og leg med nogle modifiers... prøv med mosaik, sharpen, osv...

Evt. også noget nice oplysning med layer Level og en Color Dodge layer med en fed farve... de 2 ting kan tilsammen lave noget fedt :)
Avatar billede liquid-dreams Nybegynder
26. august 2002 - 19:15 #6
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
26. august 2002 - 19:54 #7
much better :)