Avatar billede robotten Praktikant
26. august 2002 - 13:20 Der er 20 kommentarer og
3 løsninger

Kan ikke huske titel på Tetris lignende spil

Hej

Prøvede engang et puzzle spil i stil med Tetris.
Tre sammenhængende klodser i forskellige farver kom ned fra oven, og når der var tre sammenhængende klodser i samme farve ned i bunden, forsvandt disse.

Forskellen var, at klodserne havde en slags hoppe effekt, således at dumpede man dem for hårdt mod bunden og de andre klodser, hoppede det hele rundt.

Forstår i??  *s*

/Robotten
Avatar billede dmdisco Nybegynder
26. august 2002 - 13:23 #1
prøv at finde kyodai der er spillet med i
Avatar billede vardepigen Praktikant
26. august 2002 - 13:33 #2
Avatar billede vardepigen Praktikant
26. august 2002 - 13:34 #3
Avatar billede jadetermig Nybegynder
26. august 2002 - 13:43 #4
http://www.funnysurfer.dk/ - på denne side findes ALLE gamle spil :)
Avatar billede jadetermig Nybegynder
26. august 2002 - 13:43 #5
...
Avatar billede vardepigen Praktikant
26. august 2002 - 13:47 #6
hvis man glemmer at krydse det af som et svar, kan Robotten jo bare bede den der evt. skal have point om at lægge et svar...  *SS'
Avatar billede robotten Praktikant
26. august 2002 - 13:48 #7
Na..  det er ikke helt de spil, selv om de også er ganske sjove.

Tror, at det var et sted på MSN gaming zone, at jeg fandt en demo af det.

Man kunne holde klodserne stille i luften, i et vist stykke tid, indtil de så faldt ned af sig selv. I den tid, kun man så rotere den sammenhængende klump klodser frit 360 grader rundt. Men det var svært, fordi det hele "bouncede" nede i bunden hvis de ramte for hårdt.
Avatar billede vardepigen Praktikant
26. august 2002 - 13:52 #8
Avatar billede vardepigen Praktikant
26. august 2002 - 13:53 #9
Avatar billede robotten Praktikant
26. august 2002 - 14:25 #10
Desværre. Men fandt lige ad den vej et andet lille puzzle spil...
Men må lige finde ud af noget - leder selv stærkt videre....
Avatar billede jadetermig Nybegynder
26. august 2002 - 16:33 #11
vardepigen>> ja, men det er hamrende irriterende at vente på for de andre brugere..
Avatar billede vardepigen Praktikant
26. august 2002 - 16:36 #12
undskyld.. men hvad er det som er hamrende irriterende at vente på....
Avatar billede zer0c00l Juniormester
26. august 2002 - 16:38 #13
Hvis et spm er besvaret af 2 brugere og den ene ikke kan tage sig sammen til at smide et svar.. Så skal både den anden og ham der har oprettet spørgsmålet vente..
Avatar billede jadetermig Nybegynder
26. august 2002 - 16:41 #14
nemlig.. Har jeg været udsat for flere gange..
Avatar billede vardepigen Praktikant
26. august 2002 - 16:47 #15
det er da bare at sætte en deadline...

og det primære herinde er da ikke "pointjagten",  men det at blive hjulpet og at hjælpe... *SS*
Avatar billede jadetermig Nybegynder
26. august 2002 - 16:50 #16
Yep det er helt rigtigt.. Bliver bare irriteret når besvarede spørgsmål ikke kommer ud af verden.. Det giver alligevel et sug i maven at være den der får de eftertragtede point + så kan man koncentrere sig om det næste spørgsmål..
Avatar billede vardepigen Praktikant
26. august 2002 - 16:53 #17
jeg bliver mest irriteret over dem der ikke lukker spørgsmål som er blevet besvaret....

....,men jeg kan nu alligevel godt koncentrere om flere spørgsmål på en gang....  men det er måske noget som kvinder kan.... sorry jeg kunne ikke lade være med at drille...... *SS*
Avatar billede robotten Praktikant
26. august 2002 - 16:59 #18
hjælp, der er gået inflation i mit spm...  *s*

Normalen er, at der ligges kommentarer hele vejen igennem. Først til sidst, bedr spm. stilleren den el. de personer der har hujlpet bedst om, at smide et svar, der så kan accepteres. Såre enkelt...
Avatar billede jadetermig Nybegynder
26. august 2002 - 17:22 #19
hmm... jeg plejer nu at skrive som svar når jeg svarer.. spm. stilleren skal jo kun spørge efter det hvis dem der har svaret har glemt det..

Ja jeg kan også koncentrere mig om flere på en gang :) men vil alligevel gerne have dem afviklet når de er besvarede..
Avatar billede robotten Praktikant
26. august 2002 - 20:43 #20
Nå...  lukker her igen, er ude på et sidespor nu.
vardepigen>> kast et svar, så er der lidt guld
Avatar billede vardepigen Praktikant
26. august 2002 - 20:53 #21
håber at du finder noget du kan bruge
Avatar billede godtnok Nybegynder
26. august 2002 - 23:41 #22
spillet hed blackout :-)
Avatar billede robotten Praktikant
27. august 2002 - 09:30 #23
godtnok>> Ikke helt, men kan godt huske det spil.