Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
26. august 2002 - 12:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3½ > 5 1/4

Jeg har en harddisk jeg skal have monteret i en kasse med en køler på. Den skal så naturligvis sidde i en 5 1/4 plads i kabinettet. Hvor finder jeg sådan en?
Avatar billede pentium4 Juniormester
26. august 2002 - 12:37 #1
Normalt er der 2, 3 eller 5 stk. 5¼" pladser og det er en af dem du skal brug hvis du har en tom. De sidder normalt øverst i kabinettet og der sidder en plastic-plade som du skal fjerne.
Avatar billede intel4004 Novice
26. august 2002 - 12:39 #2
Hvad er det helt præcis du leder efter? En 5 1/4" plads i dit kabinet eller sådan en her:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=3&page=1

Intel4004
Avatar billede pentium4 Juniormester
26. august 2002 - 12:41 #3
Og inde bag den plastic-plade er der mange gange en metal-plade som du også skal fjerne.
Avatar billede pentium4 Juniormester
26. august 2002 - 12:45 #4
intel4004 -> Jeg tror du har ret, det er vist mig der har misforstået ham, men den kan også forstås på 2 måder.
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
26. august 2002 - 13:13 #5
Tak for svarene... Intel4004's svar var det jeg ledte efter. Jeg har nemlig købt en WD 120 Caviar disk, og den bliver en hel del varm... Og da jeg har en rimlig stort kabinet ville jeg flytte disken op i toppen, hvor varmen fra CPU og de andre enheder, ikke er nær så stor.