Avatar billede codeclapper Nybegynder
26. august 2002 - 10:37 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Dremel

Jeg går og overvejer kraftigt at lave et par huller i mit kabinet og fylde det ud med ruder og blæsere ect..

Og på ALLE casemodding sider bliver en dremel placeret som guden over alle værktøjer..

men hvad koster sådan en satan ??
jeg går ud fra at de laver flere moddeller af dem. Så jeg vil gerne ha prisen på en som kan gå op på 33.000 RPM.
Avatar billede zeus19 Nybegynder
26. august 2002 - 10:47 #1
Hey

Den "Rigtige Kvalitets Dremel" koster ca. 900 Dkr. i Harald-Nyborg men det kan oxo lade sig gøre at købe en "Billig Udgave" til 200-300 i Næsten alle Store wærktøjs forretninger og Bilka. PS. Jeg bruger selv den billige udgave fra Bilka og den kører upåklageligt.
Avatar billede codeclapper Nybegynder
26. august 2002 - 10:51 #3
Takker..

5 point til zeus

10 point til john fordi han kunne linke til vejledende priser
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. august 2002 - 10:53 #4
Takker :)

P.s. vil også sige at den uoriginale er lige så god - dog følger der slet ikke så meget tilbehør med til den billige...
Avatar billede codeclapper Nybegynder
26. august 2002 - 10:58 #5
Ok.... jeg ved bare ikke hvilken en jeg skal købe.... på HP'en stod der ikke noget om at den på 33.000 kunne ænderes i rpm
Avatar billede zeus19 Nybegynder
26. august 2002 - 11:01 #6
Tak for point :)
Avatar billede zeus19 Nybegynder
26. august 2002 - 11:03 #7
Køb en billig i Bilka eller noget og brug en extra 100 kr. på extra tilbehør. så er du godt kørende. PS. den i bilka kan køre mellem 0 - 32000 RPM
Avatar billede codeclapper Nybegynder
26. august 2002 - 11:08 #8
zeus > jeg vil nu helst ha dremel ;)
Avatar billede robotten Praktikant
28. august 2002 - 12:30 #9
Har henvendt mig før: Få lige ryddet op i dine gamle spm., tak!
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2002 - 13:02 #10
19/11 2001 er det ældste åbne spørgsmål - kig på dine spørgsmål, tak.