Avatar billede kraftpeger Nybegynder
26. august 2002 - 10:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

mit drev er væk

Mit d drev er pludselig væk??
Avatar billede ylwen Nybegynder
26. august 2002 - 10:25 #1
tjek om kablerne er sat rigtigt i
Avatar billede kraftpeger Nybegynder
26. august 2002 - 10:25 #2
takker
Avatar billede dmcn Praktikant
26. august 2002 - 10:28 #3
Du fik altså lukket din computer ned, pillet siden af kabinettet, tjekket kabler, sat det korrekt i, bootet op, logget ind på eksperten og accepteret på 23 sekunder? Imponerende!
Avatar billede warberg22 Nybegynder
26. august 2002 - 10:29 #4
hmm, og det var første gang ylven tjente point ved at svare på spørgsmål, så tillykke til ham!!
Avatar billede resten Nybegynder
26. august 2002 - 12:30 #5
W M i hurtighed :-)
Avatar billede pilfinger Nybegynder
26. august 2002 - 12:31 #6
Og vinderen er YLWEN )))))))))))
Avatar billede ylwen Nybegynder
26. august 2002 - 15:44 #7
Jeg har en ide om hvad i hentyder til, men jeg har bare svaret på hans spørgsmål. Hvor hurtig han er er jo ikke mit problem, vel!?
Avatar billede dmcn Praktikant
26. august 2002 - 15:44 #8
En kommentar fra kraftpeger ville absolut være på sin plads.
Avatar billede kraftpeger Nybegynder
26. august 2002 - 16:48 #9
:) Jeg er ikke hurtig, jeg havde bare løst problemet, da jeg fik svaret på problemet. Og så kunne jeg vel ikke være andet bekendt end at give ylven point. Jeg syntes dog ikke han skulle have haft alle point da jeg jo havde løst problemet selv, men man kan ikke give mindre end det man havde reklameret med i starten.
Avatar billede dmcn Praktikant
26. august 2002 - 16:50 #10
Du er da mere end velkommen til at lægge et svar selv og tage point næste gang.
Hvad var løsningen på problemet så?
Avatar billede kraftpeger Nybegynder
27. august 2002 - 00:37 #11
Løsningen på problemet var som ylven sagde, stikket sad ikke ordentligt i... Derfor skulle han jo også have sine point, selvom jeg havde klaret det.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. august 2002 - 00:40 #12
ja det her lugter af snyd, tsktsktsk....