Avatar billede donnieb Nybegynder
26. august 2002 - 03:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

2 navne på 1 hotel?

Kan det lade sig gøre at have to .dk navne forbundet til et hotel? I så fald hvordan??
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. august 2002 - 05:59 #1
Det kommer lidt an på hvilken udbyder du har, men de fleste kan klare dette.

Du køber bare et ekstra domain, så sætter udbyderen et domain mere op i IIS eller hvilket os det nu handler om.
Avatar billede donnieb Nybegynder
26. august 2002 - 18:05 #2
Jeg har et hotel hos Azero.dk og det er altså dem der skal gøre dette? Men hvordan administerer jeg så siderne, hver for sig?
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. august 2002 - 18:29 #3
Ja, det koster dog ekstra.

Du får en mappe til det nye domain eks.

www.a.dk (dit hoved domain)
Herunder ligger der en mappe som hedder www.b.dk (det er så dit tilægs domain)
Avatar billede djsanta Nybegynder
30. august 2002 - 13:43 #4
Det kan lade sig gøre ved DHT Hosting ( www.DHT.dk ), det kræver bare begge domainer lægger ved dem...
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. september 2002 - 01:33 #5
Det kan lade sig gøre stortset hos alle.
Avatar billede tiskali Nybegynder
28. september 2002 - 10:38 #6
Jeg har aldrig mødt en udbyder hvor du kan have 1 .dk-domæne og så ikke også have 2 stk's :]

~ TisKaLi ~
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. september 2002 - 18:21 #7
tiskali> Du prøver vist at score nogle lette point. Det du svare har vi andre svaret for over en måned siden..