Avatar billede cpp__ Nybegynder
25. august 2002 - 23:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Wine

Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i Wine (Windows emulator)?

Når jeg prøver at fjerne en mappe med kommandoen rmdir bliver den ikke fjernet hvis der er filer i, kan give nogle parametre for at fjerne mappen og filerne.

Når jeg skriver "rm *.*" skal jeg trykker y+Enter for hver fil der bliver slette, er der nogen vej uden om dette?

Jeg håber at der er nogen der kan svarer på mine ovenstånde spørgsmål.
Avatar billede dank Nybegynder
25. august 2002 - 23:31 #1
Avatar billede cpp__ Nybegynder
25. august 2002 - 23:43 #2
Mange tak.
Avatar billede miloz Nybegynder
27. august 2002 - 17:37 #3
FYI: der er lavet et program Crossoveroffice dette kan bl.a. kan emulere officepakken og Lotus Notes og det fungerer :O)