Avatar billede jano Nybegynder
06. september 2000 - 23:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Software til Pace Colour Video Camera PCI

Howdy,
Jeg er indehaver af et Pace Colour Video Camera PCI, men er kommet til at smide org. driverdisk ud (!!!) Er der nogen der ligger inde med SW til det? Det nytter ikke med Video_up.exe, da dette kun er en opdatering.

Jano
Avatar billede kurtj Nybegynder
06. september 2000 - 23:22 #1
Den er sq svær at finde :-(
Avatar billede jano Nybegynder
06. september 2000 - 23:26 #2
JA! Det letteste er nok, hvis der er en der ligger inde med programmet.
Avatar billede kurtj Nybegynder
06. september 2000 - 23:30 #3
Det står alså som om Video_up.exe skulle indeholde alle de nyeste drivere til både Pci og Usb.
Avatar billede kurtj Nybegynder
06. september 2000 - 23:33 #4
Se selv.

You may download a program to run on your Windows PC which will install the latest drivers and applications for your Pace TV Card, Pace TV & Radio Card or your Pace Colour Video Camera PCI. This combined upgrade program is available from this page and is called VIDEO_UP.EXE

Avatar billede kurtj Nybegynder
06. september 2000 - 23:44 #5
Både drivere og programmer lyder i mine ører som et komplet driversæt.
Avatar billede jano Nybegynder
07. september 2000 - 13:03 #6
VIDEO_UP.EXE er KUN opdatering til de eksisterende drivere. Desuden, hvis man henter dem fra www.pacecom.com, koster de 10£ - jeg har ikke lyst til at betale for det to gange.
Avatar billede jano Nybegynder
07. september 2000 - 13:04 #7
Jeg har nu fundet en cdrom, med programmer og drivere, gennem en anden kilde.
TAK FOR HJÆLPEN!!