Avatar billede diskodexter Nybegynder
25. august 2002 - 13:48 Der er 10 kommentarer

vurdering....af design

Kunne jeg få jer til at vurderer designet på www.braestrup.nyka.dk . Takker på forhånd. Kunne også godt tænke mig en karakter på 13-skalaen. Men HUSK: det er kun designet vi snakker om :-)
Avatar billede codie Nybegynder
25. august 2002 - 14:05 #1
Tja, nu ved jeg ikke lige hvad siden er beregnet til, men den ser da nogenlunde fin ud.. Du skulle nok tage at fjerne alle de grimme krydser/pluser, for de fortsætter bare derud af ! Jeg kører i 1280*1024, og det ser bestemt ikke godt ud at det fortsætter på den måde.. ;)
Men ellers vil jeg da give dit design omkring 9 :)
Avatar billede dennism Nybegynder
25. august 2002 - 14:19 #2
Jeg synes det hele virker meget uoverskueligt!
Men de grafiske elementer er da flotte!

9@13
Avatar billede dennism Nybegynder
25. august 2002 - 14:19 #3
Det gik også et stykke tid før jeg fandt ud af hvor menuen er!
Avatar billede codie Nybegynder
25. august 2002 - 19:24 #4
Ja, det er jeg osse enig i.. Først troede jeg at der kun var en tagwall.. Det skal nok gøres lidt mere overskueligt, ja.. :) Det er det grafiske der trækker siden op..
Avatar billede zteiner Nybegynder
26. august 2002 - 14:25 #5
Det ser sku da okay ud hvis man er mega fan af britney spears... hehe. dennism har ret i det med menuen, den er monster/morten svær at finde...!
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
26. august 2002 - 14:52 #6
rarat med noget utraditionelt design, men som de andre siger, er menuen svær at finde.
Og hvis jeg ikke så med det samme at der stod Thomas, ville jeg tro det vat et girlie site.. :)

/Musse

design 10@13
brugervenlighed 8@13
Avatar billede gaunt Nybegynder
15. september 2002 - 13:43 #7
Meget flot site. Rigtig flot endda - tiltaler mig :)

Dog generer det mig noget at din side bliver vist forkert i Galeon (en Mozilla Ripoff browser).

de 3 nederste celler er tilsyneladende lavet i samme deltabel, og dine indtastningsfelter i det nederste er for lange således at scrolleren i feltet over, samt indtastningsfelterne står og flyder midt imellem rammerne.

Karakter : 11 @ 13.
Set med Galeon 1.2.5 @ 1280x1024.
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
23. juni 2003 - 12:03 #8
Design=11 jfr. vsar fra sidste gang
Avatar billede dennism Nybegynder
23. juni 2003 - 12:10 #9
Jeg synes faktisk designet er en smule kedeligt, og en anelse for sammenklemt.
Og hvorfor ikke vise indholdet i en frame, sådan menuen ikke bliver opdateret hver gang man skifter side (bryder jeg mig ikke om)?

Jeg vil give det 9@13
Avatar billede dennism Nybegynder
23. juni 2003 - 12:12 #10
Hehe.. Ser først nu, at jeg allerede har vurderet dit design én gang!.. Sorry..